Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror rett å slett samboeren min har vært utro.

Jeg var bortreist i helgen og han hadde da fest,han hadde da invitert inn flere jenter og gutter,etter hvert dro de på nach til en annen,men har fått høre senere også at han,en kompis og to(?) av jentene dro hjem til han(oss).

Det han sa til meg når jeg kom hjm var at han hadde tatt det rolig med kompiser, noe i meg fattet mistanke og han la da frem at de hadde hadd fest her,og det var alt.

så vidre i dag fikk jeg høre av en annen jente at de hadde vært på samme nach og at han da dro hjm på morgenkvisten m flere. Hun kunne også fortelle meg at han oppførte seg ikke i det hele tatt som han hadde dame så om jeg var litt usikker på om han hadde vært utro skjønte hun det veldig godt.

Fortalte til han at jeg hadde fått hørt at han hadde med seg flere hjem,han sier da at det kun var han,kompisen og ei dame kompisen var gira på. Og han ikke hadde gjort noe,mens kompisen da hadde drevet på med enne dama. Han ville ikke fortelle dette til mg da han var redd jeg skulle bli sur.

Tror dere at dette kan være sant? en del av mg vil virkelig tro det,men samtidig når vi ser hverandre i øynene å jeg spørr om han har vært utro og han svarer nei er det akkurat som om noe "forandrer seg", er redd om jeg innbiller meg dette eller om man faktisk kan "se" at han lyger.

Vi er i en veldig kranglete periode nå,og forholdet driver virkelig å skranter og dette i helga tok sikkelig kaka.

Er så usikker hva jeg bør gjøre,føler liksom at det er "noe mer" han ikke forteller,om det er så lite som et kyss elller sex, det bare "er noe".

Han nekter jo selvsagt,så man kan jo ikke gjøre noe mer med det,men han blir veldig irritert når jeg spørr,og virker ikke noe særlig lei seg for løgnene han har servert.

vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre fremover...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jente20_*
Skrevet

Jeg tror han har gjort mer enn du vet. Når enn annen jente sier han oppførte seg som han ikke hadde dame, da må det temmelig vært noe "ulovlig".

Han har nok hatt dame sitte på fanget, kysset litt osv... og kanskje sex.

Men det triste med det er at det er liten sjangs du får vite om det.

Hva med å snakke med de han sa han var på nach med? F.eks hun jenta.

Jeg hadde lett itte mer detaljer her ja... Ingenting er verre enn å gå rundt å tro kjæresten aldri gjør noe gale, mens bak ryggen gjør han ting.

:klem:

Forresten har også lest at de fleste menn er utro hvis de får "tilbud". Mange klarer rett og slett ikke si nei.... :/

Skrevet

spør denne kameraten han skylder på.. og jenta.. si du vil vite hvem det var..

er ikke så mye annet du kan gjøre :(

Skrevet

Saken er jo ganske grei da: Han er ikke interessert i å ha et forhold mer (oppfører seg som om han er singel), og du bør vel uansett ikke være sammen med en du ikke kan stole på.

Skrevet

Jeg tror at det er noe mer også. Min forrige kjæreste var utro. Jeg følte hele tiden at det var noe som skurret. Jeg er glad for at jeg lyttet til magefølelsen min. Nåværende kjæreste, han har fått tilbud fra andre jenter, men sagt nei, noe som han har fortalt til meg etterpå, helt frivillig.

Lykke til. Håper du finner ut av det. Ikke noe kjekt å gå rundt med tvil og usikkerhet.

Skrevet

Hmmm,

Magefølelse tar sjeldent feil. I og med at dere har et litt vaklende forhold nå, og at han "oppfører seg som han er singel" tror jeg du kanskje kan forberede deg litt på et brudd, sånn mentalt sett.

Hva ønsker du selv?? Er du lykkelig slik forholdet er?? Når du får slike urolige følelser er det viktig å se på om forholdet deres er liv laget, og om han gjør deg godt slik du fortjener. Sjeldent jeg ambefaler brudd her inne, men mulig du skulle ta kontroll og iallefall ikke sitte som et "offer" som godtar for mye eller som alle synes synd på, fordi kjæresten ikke stiller opp for henne...

Girlspower!!

(men dette er basert på den lille infoen du kommer med, så vurdere selv må du jo selvsagt)...

Pokah

Skrevet

Det blir litt feil å spørre oss om hva vi tror, men jeg skal fortelle deg hva jeg reagerte på.

Han fortalte ikke at han hadde hatt fest, han hadde tatt det rolig sammen med noen kompiser. Varsel lampe nr 1! Han juger om noe så simpelt som en fest, hvorfor det?

Du blir fortalt av ei jente som tydeligvis syns synd på deg at han og kompisen reiste hjem til dere? Vel dette må du få undersøkt grundig, om du ikke bare skal stole på det andre sier. Hadde noen sagt dette om typen min ville jeg ha kastet han ut med engang. Han oppfører seg som singel.. Ok hva gjør single??

Jeg hadde ikke stolt på det han sa, for nå har du allerede tatt han i en løgn.

Så må du vurdere om du vil leve et liv med en type som ikke gir deg det du vil ha. Om han juger om dette, så er det sikkert ikke første gangen heller.

Stikk først. Ikke la han såre deg mer

Gjest Gjest_Annie_*
Skrevet

åå :( føler med deg. det er den jævligste følelsen man kan ha!

Samme skjedde meg meg, jeg var bortreist,og typen min var på narch..

Det ble boblebd og drikking, trenger vel ikke si så mye mer.. han nektet, men jeg fikk vite det etter 6mnd.. Det var sykt vondt, men det hadde vært bedre om jeg fikk vite det med en gang. Jeg hadde sjekket litt rundt hvis jeg var deg,det er alltid noen som røper seg.. lykke til! klem

Gjest Alabama
Skrevet

Han har hatt nachspiel hjemme hos dere med ei jente og en kompis som var keen på henne?

Når du mistenker han for å være utro på grunn av dette, så skjønner jeg at han ikke ville fortelle deg det..

Men om du ikke klarer å stole på ham, så er jo det et stort problem... Og det er grusomt å ha den følelsen, så jeg føler virkelig med deg.

Dere får heller snakke sammen om hva dere kan gjøre for å unngå mistenksomhet og sjalusi, for det kommer til å være ødeleggende for forholdet å komme med beskyldninger om utroskap..

Gjest Gjest_Annie_*
Skrevet

Han sier han har hatt nach med kameraten og en jente, men det kan være han dekker over med å si det.. Det gjorde min x iallefall.. gutter kan være noen jævler på å lyge for å unngå krangel..

Skrevet
Jeg tror han har gjort mer enn du vet. Når enn annen jente sier han oppførte seg som han ikke hadde dame, da må det temmelig vært noe "ulovlig".

Han har nok hatt dame sitte på fanget, kysset litt osv... og kanskje sex.

Men det triste med det er at det er liten sjangs du får vite om det.

Hva med å snakke med de han sa han var på nach med? F.eks hun jenta.

Jeg hadde lett itte mer detaljer her ja... Ingenting er verre enn å gå rundt å tro kjæresten aldri gjør noe gale, mens bak ryggen gjør han ting.

:klem:

Forresten har også lest at de fleste menn er utro hvis de får "tilbud". Mange klarer rett og slett ikke si nei.... :/

Min klarer fint å si nei! :lur:

Skrevet

Hei, trådstarter her igjen.

Samboeren min har også klart og sagt nei ved flere anledninger,da han har sagt dette frivellig og jeg har sett det med egene øyner.

Har også vært bortreist før,uten å had den miste bekymring da,men det var bare "noe "med denne gangen.

Og jeg har tenkt å forhøre meg litt mere rundt,men samtidig om jeg ikke finner ut noe mer,hva skal jeg gjøre da?gjøre det slutt på grunn av noe jeg bare "føler",synes jo det blir litt feil å. Jeg har jo spurt han tusen gang nå om han har sagt alt til meg nå og at han virkelig ikke har vært utro,og han sier jo nei,vet liksom ikke hva mer jeg kan gjøre.

Kompisen orker jeg ikke å spørre uansett for jeg vet at han vil støtte samboren min uansett,slik som mine venninner ville gjort for meg om jeg hadde gjort noe lignende. Så jeg håper å få noe mer ut av denne jenta.

Nå har det seg sånn at i mitt forrige samboerforhold var min eks utro engang,det ble da slutt. Derfor sliter jeg litt med å stole på menn nå,vet jo selvsagt at alle ikke er like,men er vanskelig uansett.

Men jeg har faktisk aldri vært noe særlig usikker på min samboer før,han har alltid vært veldig flink til å si hvor han skal,vise kjærlighet osv osv og hatt forståelse for at jeg har litt vansker med å stole på gutter.

Grunnen til at han løyg om festen tror jeg rett å slett er at det har vært litt for mye festing i det siste og vi hadde begge blitt enig om at han skulle fikse noe i hjemmet vårt den helga jeg var borte og ikke dra ut på byen eller lignende.

Så akkurat på det punktet tror jeg han.

Men når det kommer til om han har hatt med seg ei dame hjem å vært utro er jeg så utrolig usikker...

Skrevet

Og for å få oppklare det så hadde de først had fest hjemme hos oss, så dratt på nach i nærheten, vært der til tidlig på morgenen, også hadde (etter hans versjon) han,kompisen og ei dame kompisen var gira på drratt hjem til oss å lagt seg.

Den jenta jeg snakka med sa at de var flere som dro fra nach(hun ble igjen der),så vet ikke helt hva hun mente med flere,om d da var flere jenter eller om det var kun de tre..

Har sendt henne en melding om hun kan væreså snill å svare litt mer angående dette,men hun ha ikke svart enda.

Skjønner jo at hun ikke har så lyst å sladdre heller,så...bare håper hun kan svare.

tvi tvi

Skrevet

Har du noe mistanke om hvem jenta kan være? altså om det kan være en venninne av deg som typen din har vært utro med? er mulig det er en felles venninne så ingen vil røpe det!

Skrevet

vet med sikkerhet at jeg ikke kjenner denne jenta(litt usikker på hvilken jente du mener nå..),men kjenner hvertfall ingnav de jentene som han festet med ,og han kjenner heller ikke de.

Skrevet

jeg hadde gjort det slutt over en følelse jeg hadde... ville ikke tatt sjansen.

om du IKKE finner ut noe, men likevel velger å bli, må du være klar for å legg det bak deg totalt...

jeg klarte ikke dette, derfor ble det mengder av krangler... :(

håper du finner ut av det

Skrevet

Om han sier at han ikke har vært utro, så tro på han. Han juger kanskje bare fordi han var litt betatt av ei, og hvem kan ikke bli det en gang i blant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...