Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 En god beskyttelse(som du sprayer på før du retter ut?) og hold(du sprayer på etterpå som en hårspray?) -spray retter ut håret ganske mye, så har virklig behov for disse tingene(?). hold spray kan sprayes på uten å gi bølgeler eller ''vått'' hår etter du har retta det ut, sånn som mange hårsprayer funker. trenger hjelp her!
DDuck Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Gode rettesprayer: Osis+ Flatliner - Denne er kåret til best i test. High Hair Flat Iron - nr.2 i samme test Paul Mitchell Straigth Works - En krem du har i fuktig hår som er varmebeskyttende og holder resultatet av rettingen lengre Gode holdsprayer: Osis+ Extreme Hold Spray Sebastian Shaper+ Fudge Unleaded Cement - våtspray som blir steinhard Fudge Membrane Gas Paul Mitchell Freeze and Shine - Våtspray som blir steinhard
Pialill Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 gå inn på bli vakker.no og gå inn på tigi bedhead=) der har de alt mulig bra for håret=) jeg er superfornøyd emd alt jeg har kjøpt der, og håret mitt elsker det:P den siden er forresten i de fleste tilfeller mye billigere enn det ville vært å kjøpt de hos frisøren... og de leverer på en uke=)
En som vet Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Jeg kan ihvertfall si en du IKKE burde kjøpe: BC Bonacure Styling treat Strong control hair. Det er en aerosol spray som gir alt annet enn hold. Angrer det kjøpet, for å si det sånn!
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 TUSEN takk for svar folkens, dette hjelper meg mye
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Gode rettesprayer: Osis+ Flatliner - Denne er kåret til best i test. High Hair Flat Iron - nr.2 i samme test Paul Mitchell Straigth Works - En krem du har i fuktig hår som er varmebeskyttende og holder resultatet av rettingen lengre Gode holdsprayer: Osis+ Extreme Hold Spray Sebastian Shaper+ Fudge Unleaded Cement - våtspray som blir steinhard Fudge Membrane Gas Paul Mitchell Freeze and Shine - Våtspray som blir steinhard den derre osis extreme hold spray er den sånn at den ikke gjør håret fuktig eller bølgete? sånn jeg vet ingenting om dette... og jeg har et ganske tynt hår som har ganske mye volum og går litt forskjellig retninger:-P så jeg vil bare vite at denne passer til hår som nettop er blitt rettet? jeg vet ikke om det er forskjell på hold sprayer, men en hold spray jeg har hjemme (fra frisørsalong) gjør håret mitt hardt og litt bølgete? er det sånn alle hold spray skal bli? eller finnes det hold spray som er lette (nesten som å spraye vann) men likevel holder håret rett liksom?
DDuck Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Nei den er en gass spray å den skal ikke gjøre det Gass sprayer skal holdes 20-30cm unna håret for at sprayen skal fordele seg ordentlig og ikke bli klissete og våt... Hvis man holder sprayen for nært får ikke kornene i sprayen fordelt seg over stor nok plass og da blir det gjerne vått og bølgete igjen... Jeg syns at den passer fint til et hår som nettopp er rettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå