Gjest ForTreig Skrevet 3. februar 2009 #1 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg bare hopper rett i det og håper det blir sammenhengende. På begynnelsen av året i fjor begynnte jeg på et slags fyllesex/fuckbuddy forhold med en fyr jeg kjenner. Det var fra begynnelsen av aldri noe seriøst fra noens side og det var ganske tilfeldig og sjeldent at vi endte opp i samme seng. ettersom året skred frem skjedde det oftere og oftere, vi begynnte å snakke en del på msn, han sendte en del tilfeldige meldinger om alt og ingenting og vi møttes et par ganger for å se film uten at det egentlig skjedde noe mer en bare uskyldig og uhyre forsiktig kosing. Jeg tenkte alltid at fra hans side var det bare en måte å "myke meg opp" på, om dere sjønner hva jeg mener. Rett etter jul traff vi hverandre mer yppig i forbindelse med romjulsfester og endte opp på privat nach en del ganger. Jeg er dessverre alt for sjenert for mitt eget beste og så snart jeg merket at jeg begynnte å falle for ham trakk jeg meg tilbake. Dvs at det var alltid han som startet samtaler på msn, sendte sms først og tok initiativ til den eneste filmkvelden vi noen gang hadde. Jeg behandlet hele saken med en viss skepsis siden han sa første gangen vi hadde sex at jeg ikke måtte legge noe seriøst i det. Vanskelig å si om det endret seg for ham etterhvert. MEN, saken er den at han nå har trukket seg så og si helt vekk. Han er høfflig og normal når vi treffes men flørtingen er så og si helt forsvunnet. Vi snakker aldri på msn og telefonen min er like stille. Jeg stusser nå på om jeg faktisk kanskje hadde muligheten en stund til å få noe til å fungere, men at jeg bare overanalyserte alt, var alt for paraniod når det kom til hans intensjoner og ikke minst ufattelig sjenert. Men er det helt ferdig over og ut? Er det forsent å prøve å komme i kontakt igjen nå, siden han tilsynelatende har gitt opp? Jeg forventer selvsagt ikke at dere har fasitsvar, men hva tror dere? Kanskje det blir innpåslitent eller forvirrende for ham hvis jeg begynner å "igle meg innpå ham" igjen =/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. februar 2009 #2 Del Skrevet 4. februar 2009 Det går jo an å si hei når du ser han er på msn, da. Uten at det skal oppfattes som innpåslitent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbling Skrevet 11. februar 2009 #3 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg må være helt lik deg. Den situasjonen du nettopp beskrev, er akkurat sånn jeg er i. Kunne like godt vært meg som var TS her, for jeg er også like "beskjeden". Jeg også overanalyserte alt, var paranoid, og veldig sjenert. Jeg kan merke forskjellen fra perioden: start til nå. Han tok litt kontakt på førsten, mye midt i, og nå nesten ikke noe. Jeg var den som tok initiativ når jeg virkelig måtte ha herligheten i sengen. Du kan jo bryte kontakten helt, og sjekke om han kommer tilbake til deg, eller gå løs på han! Jeg er sånn som helst ikke vil vite, og bare lar sjansen gå. Kommer han til meg igjen, sørger jeg for å beholde han, selv om jeg aldri klarer slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille lea Skrevet 11. februar 2009 #4 Del Skrevet 11. februar 2009 Tviler på at han sier nei til å møte deg igjen Men om du har følelser og ikke han, er det best å holde seg unna. Hadde det vært noe der, hadde han nok kjempet litt for å beholde deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 11. februar 2009 #5 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg synes du skal kjempe for han. Jeg har vært i lignende situasjoner selv. Kjempet aldri, lot sjansen gli forbi, and now I'll never know what we could have been. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå