Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #1 Skrevet 30. juni 2003 Hadde planer om å studere språk (årsstudium) til høsten, men har vært litt treg når det gjelder søking....er allerede immatrikulert ved universitetet i Bergen. Det jeg lurer på er om man er nødt til å søke på et fag når man allerede er immatrikulert, eller om man bare kan melde seg opp til eksamen. Noen som vet hvordan dette fungerer??
Gjest Ethereal Skrevet 30. juni 2003 #2 Skrevet 30. juni 2003 Hvis faget du har tenkt å ta, ikke er adgangsregulert (dette gjelder kun noen få fag), kan du bare møte opp på infomøte og melde deg på. I tillegg må du huske å betale semesteravgift og registrere deg før den 15.september, i tillegg til å melde deg opp til eksamen.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #3 Skrevet 30. juni 2003 Er du sikker?? Det var nemlig noen som sa til meg at det ikke gikk an lengre, men det kan være hun tenkte på studieprogram og ikke enkeltfag... Jeg skal ta engelsk, regner ikke med at det er adgangsregulert (isåfall får jeg bare begynne på noe annet! )?
Gjest Ethereal Skrevet 30. juni 2003 #4 Skrevet 30. juni 2003 Ganske sikker, men du kan jo ringe dem og spørre?
VesleBråka Skrevet 3. juli 2003 #7 Skrevet 3. juli 2003 Engelsk er ivertfall adgangsregulert på ntnu, og ganske populært også. Det konkurreres ikke på karakterer da, men vekttall må vite.. Hurra for evighetsstudenten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå