Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har en sønn på 18 år som ikke bor hjemme lenger. En ting jeg liker svært dårlig er at han skifter seksualpartner altfor ofte; han har med seg en ny jente hjem hver helg. Han har fått innprentet viktigheten av å bruke kondom, men det er ikke bare sykdommer/graviditet jeg er bekymret for. Han er jo myndig, men synes dere jeg har noe jeg skulle sagt likevel?
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har en sønn på 18 år som ikke bor hjemme lenger. En ting jeg liker svært dårlig er at han skifter seksualpartner altfor ofte; han har med seg en ny jente hjem hver helg. Han har fått innprentet viktigheten av å bruke kondom, men det er ikke bare sykdommer/graviditet jeg er bekymret for. Han er jo myndig, men synes dere jeg har noe jeg skulle sagt likevel? Litt vanskelig å si noe på det til gutter i den alderen tror jeg
wind-up bird Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Når han ikke bor hjemme engang, så du har jo egentlig ikke så mye du skulle ha sagt. Hvis du likevel vil ta det opp bør du nok trø forsikig.
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Høres ut som sønnen din er en player/drittsekk ialle fall, men ikke så lett å gjøre noe med det nå nei.
Entil Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Jeg tror ikke at han vil ha den praten med deg siden han er myndig og har flytta hjemmefra. Hvordan vet du at det er ulike jenter hver helg? Hvis han forteller om det så kan du si hva du mener men ikke ellers. Det er like mange løsslupne jenter på 18 år som det er gutter så noen player eller drittsekk behøver han ikke være!
Gjest Sativa Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Høres ut som sønnen din er en player/drittsekk ialle fall, men ikke så lett å gjøre noe med det nå nei. Player / drittsekk? Fordi han skifter sexpartner ofte? Det synes jeg er litt drøyt å mene.
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Det er like mange løsslupne jenter på 18 år som det er gutter så noen player eller drittsekk behøver han ikke være! Vel.. Vet ikke hvor gammel du er jeg, eller om du er singel. Men sansynligheten er MEGET stor for at han er veldig player. Det er utrolig hvor langt gutter kan strekke seg for å få seg noe, og de skyr verken løgner eller bryr seg om noen blir såret.
Gjest nobilian Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Vel.. Vet ikke hvor gammel du er jeg, eller om du er singel. Men sansynligheten er MEGET stor for at han er veldig player. Det er utrolig hvor langt gutter kan strekke seg for å få seg noe, og de skyr verken løgner eller bryr seg om noen blir såret. *** Jenter kan også strekke seg temmelig langt for å få seg noe.. Til TS: din sønns sexliv er ikke din sak.
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 *** Jenter kan også strekke seg temmelig langt for å få seg noe.. Ikke like langt som gutter. Jenter har ikke sex med uatrakktive gutter bare for sexens skyld, gutter derimot...
Gjest Grafica Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Han er myndig, han bor ikke hjemme, det er ærlig talt ikke din sak, med mindre han har seg med jenter under 16... Han (og jentene han tar med hjem) har forhåpentligvis vett til å sikre seg, og om han får en kjønnssykdom ved at han dropper kondom fordi jenta går på p-prevensjon, er det fortsatt bare hans egen sak, ikke noe han plikter å fortelle mamma om. Hvordan vet du forresten at det er en ny jente hver helg? Endret 3. februar 2009 av Grafica
Gjest Grafica Skrevet 3. februar 2009 #11 Skrevet 3. februar 2009 Ikke like langt som gutter. Jenter har ikke sex med uatrakktive gutter bare for sexens skyld, gutter derimot... Og du sitter med fasiten på hvordan alle jenter tenker? Og hvordan alle gutter tenker?
Entil Skrevet 3. februar 2009 #12 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jeg er 33 år og har opplevd nok til å uttale meg om unge gutter altså Selv om han er vill som 18 åring så betyr ikke det at han vil fortsette hele sitt voksne liv på samme måte. skulle vært et sitat her da men... Endret 3. februar 2009 av Entil
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. februar 2009 #13 Skrevet 3. februar 2009 Og du sitter med fasiten på hvordan alle jenter tenker? Og hvordan alle gutter tenker? Nei, jeg snakker om flertallet. Både forskning og egen erfaringer viser dette.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #14 Skrevet 3. februar 2009 Har det noe å si hvilket kjønn som er "verst"? Kanskje dette er bare en fase han må gjennom, du får være glad for at han er populær og får seg noe, hehe.. Tror uansett at det ikke hjelper noe som helst at mamma kommer med pekefingeren, selv om jeg forstår at du vil snakke med ham om det. Noen ting lærer man med alderen.
Gjest Grafica Skrevet 3. februar 2009 #15 Skrevet 3. februar 2009 Nei, jeg snakker om flertallet. Både forskning og egen erfaringer viser dette. Så dermed tar du det for gitt at TS sin sønn er en player og/eller drittsekk. Saklig. Det kan være at han rett og slett er en populær gutt som har mange venninner og bekjente som også kun er ute etter sex. Det er ikke alle gutter som er drittsekker... Det viser nemlig min egen erfaring, men det er vel kanskje kun din erfaring som telles som absolutt sannhet?
Gjest Gjest_Adrian_* Skrevet 3. februar 2009 #16 Skrevet 3. februar 2009 Vel.. Vet ikke hvor gammel du er jeg, eller om du er singel. Men sansynligheten er MEGET stor for at han er veldig player. Det er utrolig hvor langt gutter kan strekke seg for å få seg noe, og de skyr verken løgner eller bryr seg om noen blir såret. Godt mulig han er player ja, men som du sier stjernedryss, at gutter verken skyr løgner eller bryr seg om noen blir såret er å ta litt i. Trø litt mer forsiktig neste gang du kommer med en sånn uttalelse takk
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. februar 2009 #17 Skrevet 3. februar 2009 Godt mulig han er player ja, men som du sier stjernedryss, at gutter verken skyr løgner eller bryr seg om noen blir såret er å ta litt i. Trø litt mer forsiktig neste gang du kommer med en sånn uttalelse takk Jeg snakker av erfaring da, både når det gjelder meg selv og gutter/jenter jeg kjenner. Det finnes mange gutter som ikke er sånn ja, men de har da heller ikke sex med en ny jente hver helg.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #18 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har en sønn på 18 år som ikke bor hjemme lenger. En ting jeg liker svært dårlig er at han skifter seksualpartner altfor ofte; han har med seg en ny jente hjem hver helg. Han har fått innprentet viktigheten av å bruke kondom, men det er ikke bare sykdommer/graviditet jeg er bekymret for. Han er jo myndig, men synes dere jeg har noe jeg skulle sagt likevel? Sjalu ?:.. La han nå nyte mange kvinner. Ser ikke noe galt i det. Han er myndig du har ikke noe med hva han gjør lenger
Gjest ¤bella¤ Skrevet 4. februar 2009 #19 Skrevet 4. februar 2009 Du har da ingen ting med din sønns sexliv å gjøre?
Gjest Utlogget nå Skrevet 4. februar 2009 #20 Skrevet 4. februar 2009 Jeg snakker av erfaring da, både når det gjelder meg selv og gutter/jenter jeg kjenner. Det finnes mange gutter som ikke er sånn ja, men de har da heller ikke sex med en ny jente hver helg. I alle tråder så er du så mistroist og negativ. Og så bitter når det gjelder gutter/menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå