Jentepusen Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Legger inn link til hjemmesiden. Ble så stolt da jeg har klart å hekle babykjole http://doggylife.page.tl/H%E5ndarbeid.htm
Amalie_85 Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 wow. Den var kjempefin Skulle ønske jeg kunne strikke så kunne jeg lagt ut bilde av sparkebuksa jeg har lyst å lage
Jentepusen Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 wow. Den var kjempefin Skulle ønske jeg kunne strikke så kunne jeg lagt ut bilde av sparkebuksa jeg har lyst å lage I mitt tilfelle syntes jeg faktisk det har vært kjempeenkelt å lære å hekle, en å lære å strikke,,,, Lærte teknikkene av mamma, og nå er det meg som hjelper henne he he. Ps. jeg startet med hekling rett før jul 2008 så det går fort å lære...
Amalie_85 Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 I mitt tilfelle syntes jeg faktisk det har vært kjempeenkelt å lære å hekle, en å lære å strikke,,,, Lærte teknikkene av mamma, og nå er det meg som hjelper henne he he. Ps. jeg startet med hekling rett før jul 2008 så det går fort å lære... Er ikke overbevist om at jeg kan få det til. Vi skulle lære hekling da jeg gikk på skolen, jeg var den eneste som ikke fikk det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå