Gå til innhold

Oppstrammende remedier uten kirurgi?

Gjest Kroppsfokus

Anbefalte innlegg

Gjest Kroppsfokus

Jeg har vært sykelig overvektig store deler av mitt liv, men har det siste halve året tatt tak i livet mitt og hittil gått ned 25 kilo. Jeg må minst gå ned 25 kilo til før jeg begynner å nærme meg normalvektig, helst 40 for å være på 25 i BMI. Jeg regner med at jeg etter alt vekttapet får plastisk kirurgi. Problemet er bare tiden frem til da. Jeg er i begynnelsen av 20-årene og føler meg totalt avfemininisert og verre enn før vekttapet. Brystene er verst, de er det ikke mye igjen i, men generelt er huden over hele kroppen begynt å henge både her og der. Brystløft og sånt får jeg jo naturligvis ikke lov å ta før jeg er ferdig slanket og stabilisert. Jeg ser med grøss frem på ca. 2 år uten pupper :S

Finnes det remedier, behandlinger, salver eller lignende som man kan benytte som kan hjelpe noe på dette? Jeg trenger virkelig noe for å booste selvtilliten litt og få motivasjon til å fortsette videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 25 kilo mindre! Jeg har også gått ned det, og er nå normalvektig på 6. året. For to år siden gikk jeg på bailine et halvt års tid for å stramme opp og få minsket omkretsen litt rundt rompe og lår som jeg ikke klarte å trene vekk. Det hjalp veldig mye, mistet mange cm i løpet av den perioden, dessverre sluttet jeg og noe har nok seget på igjen så jeg vil anbefale deg å holde på med stabilisering etter omtrent 20 ganger som jeg tror de anbefaler. Jeg trener fortsatt 3-5 ganger pr uke, men klarer nok ikke som den reklamen sier å trene dypt nok slik disse elektrodene eller hva det er igjen gjør. Lykke til videre! Og du, to år med slappe pupper går fort, tenk du har hele livet foran deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...