Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frida
Skrevet

Okei.

Jeg har møtt en fyr. Han tok kontakt etter vi hadde møttes første gang, vi møttes igjen uken etter og hadde det veldig hyggelig. Jeg sendte ham en mld på søndag og bare spurte sånn "hvordan har du det, takk for sist, etc.", vi sendte et par meldinger fram og tilbake.

Nå lurer jeg på om det er min "tur" til å be ham ut på noe eller om jeg skal vente på at han gjør det siden jeg tok kontakt sist...? Og bør jeg legge ham til på facebook, eller er det dumt?

Jeg er helt ute av trening når det gjelder sånt som dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er vi menn like forskjellige som dere kvinner..

jeg vet jeg hadde satt pris på at du gjorde det, men det betyr ikke at han gjør det..

Det blir litt sånn at du må ta og føle på det lille du har hatt mulighet til å bli kjent med for om det er riktig av deg å gjøre eller ikke.

Gjest Gjest_Frida
Skrevet

Akkurat.... *sukk*

Hvor lenge skal jeg i så fall vente? Til i morgen, kanskje?

Skrevet

Hmm.. hva med å spørre om han har lyst til å finne på noe om han ikke tar kontakt innen torsdagskvelden?

begynnerfasen er alltid vanskelig når man ikke helt vet hvor man har motparten..

jeg er ekspert i å ødelegge den biten, så rådene jeg gir deg nå er nok mer basert på hva jeg burde gjøre og ikke hva jeg pleier å gjøre..

om han har mye å gjøre på hverdagene så vil det jo være mer interessant for han også at sånne ting blir lagt mot helgene igjen..

det vanskelige her er jo om du skal gi han muligheten på torsdagen og evt ta kontakt fredagen på dagen eller ikke.. :/

Skrevet

Ja, du sier noe der. Høres jo ikke dumt ut det. På den andre siden, hvis ikke han tar kontakt innen da betyr det kanskje at han ikke er interessert? Det er det som er så vanskelig å vite...

Skjønt alt han har sagt og gjort så langt har pekt i retning av at han liker meg, da. :P blir så forvirra...

Skrevet

hehe

det kan jeg tenke meg..

ja.. om han ikke viser interesse da, og du ikke får noe respons om du prøver, så var det ikke noe å spare på i utgangspunktet..

da er det likegreit å få vite det med en gang, før følelser virkelig får rotfeste.

ønsker deg lykke til. :)

Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Takk skal du ha :) håper på det beste :P

Skrevet

Enig i mye av det som har blitt sagt her. Vent 1-2 dager med å ta kontakt om han ikke gjør det. Lykke til!

Skrevet

Må det egentlig legges strategier for slikt?

Er han interessert, blir han vel glad uansett om det er torsdagskveld, x antall dager siden sist treff eller whatever?

Hvporfor gjøre ting så komplisert?

Gjest Gjest_Rexina_*
Skrevet

Tror det bare er å hoppe i det. Vil du be han ut, så gjør det:)

Er jo ikke noen regler på det, men hvis han sier nei, uten å gi antydning til at han vil gå ut en annen da, er han ikke så interessert dessverre.

Men det er viktig at det ikke bare er en som tar initiativ, så det er ikke du som skal spørre han hver gang, men gi han muligheten til å spørre tilbake. Men noe jeg har lært fra sex og singelliv (som ofte stemmer) er: Hvis han er interessert, så booker han neste date på slutten av kvelden eller spør om du vil møte han igjen. Man lar ikke en man liker, vente lenge.

Skrevet (endret)

Det er forsåvidt riktig det.. men det er en av de tingene jeg har en tendens til å ødelegge på..

er altfor pågående når jeg liker noen, og det får som regel motparten til å trekke seg unna.. så sånn helt i begynnelsen kan det nok være greit å ligge litt lavt..

Men det er også derfor jeg foreslo det jeg gjorde.. om han ikke viser interesse gjennom å ta kontakt, eller å ville sette en ny avtale, så er han ikke interessert lengre..

Nei.. det er ikke egentlig noe vits å lage noe regel for det.. jeg anbefalte det bare for å gi han sjangsen til å faktisk kunne ta kontakt.. noen blir avvisende om de går med planer om å gjøre noe, og så blir "møtt i døra" av at motparten gjør det før de..

vi mennesker er rare dyr.. ;)

Endret av Terje79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...