Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her får jeg alltid svar på både små og store verdensproblemer...så vil bare si takk til dere alle som deler av erfaringer og tid for å diskutere andres problemer osv.

Jeg har mang en gang opplevd at folk virkelig forsøker å hjelpe meg hvis jeg lurer på noe, og kan ikke la være å være kjempetakknemlig!

Tusen takk til alle dere som svarer! :D

Som takk prøver jeg å hjelpe andre/svare som best jeg kan :)

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Henger meg med på den jeg, takk takk til alle sammen!

Skrevet

Takk og i lige måde! Jed liker KG med sine feil og mangler. Og at gjester er positivt ser vi vel på ts. :)

Skrevet

Ja henge meg på her jeg og.. takk til gode råd! KG er et fint sted å komme til når man trenger tips, råd, trøst osv..

Skrevet

Ja, med KG er man aldri "ensom"...!

Det er alltid noen som trøster deg, noen som vet noe om akkurat "ditt" problem, eller som har opplevd det samme (eller ofte noe mye verre viser det seg, og så var ditt "lille" problem ikke så ille likevel!)

Her finnes også et vanvittig mylder av folk...de kloke, de pur unge, de litt eldre, de med innovertiss, og noen med utovertiss..de som kverulerer, de som "klemmer på", de som er heeelt enig, og de som er uenig uansett..

De snille, de litt mindre snille som vil hjelpe deg på sin måte (så de er litt snille likevel)...her får man både gode og dårlige råd...og kan plukke det som passer best etter humøret ;)

Takk til KG og alle her inne: Med folket her er man aldri alene, måtte KG aldri legges ned!

Amen.

Skrevet
:tommelopp: Jeg henger meg på denne tråden jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...