Gjest Gjest_Bruden_* Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Hei, Var innom Brudekjolen i Oslo i dag for å prøve brudekjoler. Falt for en hvit Romantica kjole med rødt "liv" med en brosje på. Modellen heter Romantica C*****??? Hun som skrev det ned til meg skrev så stygt at jeg ikke ser hva det står.. Skulle så gjerne ha funnet et bilde av kjolen. Kan noen hjelpe meg?? PS! Jeg kan selvsagt ringe for å finne ut hvilken kjole det var, men det får jeg jo ikke gjort nå.. Ja, jeg er utålmodig
Gjest Gjest_Bruden_* Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 denne? Nei, dessverre men takk for forsøket.. Kjolen er helt hvit med et rødt (burgunder) "bånd" rundt livet.. festet med en brosje foran..
Kamilia Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Ok, vi prøver igjen... noe a la denne? edit: Nå skal den virke... Har masse bilder på maskinen av kjoler med røde detaljer, men vanskelig å finne dem når jeg ikke vet hva vi leter etter. Endret 3. februar 2009 av Kamilia
Amalie_85 Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 linken funker ikke...kan du prøve å legge den ut igjen?
Gjest Gjest_Bruden_* Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Ok, vi prøver igjen... noe a la denne? edit: Nå skal den virke... Har masse bilder på maskinen av kjoler med røde detaljer, men vanskelig å finne dem når jeg ikke vet hva vi leter etter. Ikke den heller, men nå nærmer vi oss.. Merket er Romantica, og så noe som begynner på Co...
Kamilia Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Har dessverre ikke helt oversikt over hvilket merke alle kjolene er, men snakker vi om noe i den fasongen som på den siste?
Amalie_85 Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Tenkte kanskje noen hadde funnet drømmekjolen min men det var det vist ikke. Vet ikke helt hva jeg ser etter enda
Gjest Gjest_Bruden_* Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 Har dessverre ikke helt oversikt over hvilket merke alle kjolene er, men snakker vi om noe i den fasongen som på den siste? Den er lik på overdel, men er en del større/utsvingt på underdelen... Men en splitt i overskjørtet rett under brosjen, slik at man ser underskjørtet (som er av tyll eller lignende).. Tusen, tusen takk for at du gidder
Kamilia Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Gjett om jeg har alt for lite å gjøre... Finner ikke noe i mine bilder, og så har jeg noe feil et sted, så jeg får ikke opp noen bilder her, men du kan jo prøve... Romantica of Devon
Gjest Gjest_Bruden_* Skrevet 3. februar 2009 #11 Skrevet 3. februar 2009 Gjett om jeg har alt for lite å gjøre... Finner ikke noe i mine bilder, og så har jeg noe feil et sted, så jeg får ikke opp noen bilder her, men du kan jo prøve... Romantica of Devon Det har jeg gjort Men tror nok kjolen er av eldre modell og at den derfor ikke er på siden dems.. Får vel bare ringe i morgen, tenker jeg
Kamilia Skrevet 3. februar 2009 #12 Skrevet 3. februar 2009 Ok, bær over med meg nå...jeg vet den ikke er rød, men den er i det minste en Romantica og passer til din beskrivelse... Litt nedpå siden her, er det en i hvitt og marineblått. Romantica ...puh...jeg må virkelig skaffe meg et liv...
HellCat Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 Fryktelig irriterende, jeg er ganske sikker på at jeg vet hvilken kjole du mener, men klarer ikke finne igjen bilde av den noe sted, eller hva den heter. Si ifr når du finner det ut!
PoisonIvy Skrevet 4. februar 2009 #14 Skrevet 4. februar 2009 Ok, bær over med meg nå...jeg vet den ikke er rød, men den er i det minste en Romantica og passer til din beskrivelse... Litt nedpå siden her, er det en i hvitt og marineblått. Romantica ...puh...jeg må virkelig skaffe meg et liv... DER ER DEN!!! (Bare at min er burgunder, ikke blå da) Tusen, tusen takk PS! Logget meg inn nå (Bruden)
Kamilia Skrevet 4. februar 2009 #15 Skrevet 4. februar 2009 Så flott at jeg traff til slutt...da kan jeg krysse av på sjekklisten for å ha gjort NOE nyttig i går også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå