Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #1 Skrevet 16. april 2002 De er generelt livredde for at samfunnet skal finne aksept for at forhold mellom moden mann og ung jente er fint og friskt, slik at de selv risikerer å bli skrotet. Se deres håpløse argumentasjon på det denne bakgrunn! Dette innlegget blir sikkert slettet, i og med at redaksjonen består av kvinner som er en del år eldre enn 18...
Tusenfryd Skrevet 16. april 2002 #2 Skrevet 16. april 2002 Kvinneguiden har bare en redaktør - og så lenge man holder seg til reglene på KG, så blir man ikke slettet.12
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. april 2002 #3 Skrevet 16. april 2002 35 års aldersforskjell er "fint og friskt"?? He He He nå tuller du. Tydelig at du ikke kjenner mye til KG for er har vi bare en ankerkvinne, det er Gry, noen "redaksjon finnes ikke". Og de aller fleste som skriver her inne er rundt 20 eller 30 så "gamle purker" har vi heller ikke mange av. Milla, 24 år12
Gjest Silje Skrevet 16. april 2002 #4 Skrevet 16. april 2002 Lar meg ikke knekke. Leser hva de skriver, lukker ørene for noe av det - men ser også mye av poenget. Ser jo egentlig hvor håpløst et slikt forhold er. Kan hende jeg ender opp som veldig såret, men så la nå heller det skje. Reiser til han i morgen, skal få det fint da Tviler ikke på hans motiver jeg, fordi jeg kan med full sikkerhet si at jeg vet hva jeg går til. Angående ekteskapet, så kan jeg forresten informere at han har hold ut pga ungene enda hadde bodd hjemme. han ville ikke bli "helgepappa" (selv om jeg er sikker at de ville flyttet med han). De siste barna flyttet ut for et par måneder siden, så nå gjør han alvor med skillsmisseplanene. Jeg vet hva jeg går til. Jeg vet jeg ikke kan gå glipp av dette for alt i livet. Takk for støtten anonym Skal gi denne mannen all den kjærlighet han fortjener, og ikke har følt på mange, mange tiår. 12
Gjest sexysadie Skrevet 16. april 2002 #5 Skrevet 16. april 2002 Ikke la gamle gubben knekke deg Silje!
trudelutt Skrevet 17. april 2002 #8 Skrevet 17. april 2002 Som representant for de gamle purkene!! (37) Årsaken til at jeg og sikkert mange med meg reagerer, er at vi kunne vært din mor! Akk og ve så grusomt det må være å se sin datter i en slik situasjon - En mor vil bare det beste for sine barn. Derfor reagerer jeg - og sikkert mange med meg. Men bevares, bare kast bort livet! Men Silje ville vel ikke skrevet om det her hvis hun ikke ønsket tilbakemeldinger av alle slag... Trude Ung og sprek, og slettes ingen purke!
Gjest Lottemor Skrevet 17. april 2002 #9 Skrevet 17. april 2002 Huff ja det er ditt liv og ditt valg.... Selv så er jeg sammen med en som er 8 år eldre enn meg.... Jeg er 22 og han er 30,mange syntes det er ille og mobber han og sier han går på barne rov Jeg må si at hadde jeg sett en mann på noe og femti og en jente i 18 års alderen på gaten som et par hadde jeg reagert på en negativ måte.... Vet ikke helt hva jeg hadde trod men det hadde ikke vært pene tanker som surret rundt i hode mitt må jeg få lov å si.... Er enig med Trudelutt.... Jeg hadde ikke villet at min datter når hun er 18 eller noen gang skulle vært sammen med en mann som kunne vært hennes beste far... Det er fortsatt ditt liv og ditt valg og jeg håper du blir lykkelig og ikke såret slik som de fleste som har blitt i den situasjonen du setter deg selv i....12
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #10 Skrevet 13. juni 2020 På 16.4.2002 den 16.30, Gjest Anonymous skrev: De er generelt livredde for at samfunnet skal finne aksept for at forhold mellom moden mann og ung jente er fint og friskt, slik at de selv risikerer å bli skrotet. Se deres håpløse argumentasjon på det denne bakgrunn! Dette innlegget blir sikkert slettet, i og med at redaksjonen består av kvinner som er en del år eldre enn 18... Samme problemet nå 18 år etterpå. Bare gamle damer skal få si sin mening her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå