Muffinsdilla Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Jeg må bare dele med dere mitt fantastiske kjøp! Jeg fikk kjøpt meg Sorel vinterstøvler for 489 kroner:D Det er ikke de vanlige sorte/hvite/brune heller, mine har lilla rutemønster! Hadde egentlig kosta 1000 kroner, men nå var det 30% avslag på allerede nedsatt pris! Se bilde her! Jeg er lykkelig, nå trenger jeg ikke fryse av meg beina om vinteren lenger!
CocoPiaf Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Wow , du var heldig! De så superkule ut ! gratulerer med et kupp
tinky_winky Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 de var dødsfine! :D Grattis med nye vintersko!:D jobber på xxl, og vi har også sorel vinterstøvletter, men vi har bare de "vanlige".. =/ Kjedelige vi er da! Har tenkt å kjøpe meg noen jeg også, men kanskje jeg skal se litt andre steder, om de har noen finere modeller enn de vi har! :D
Muffinsdilla Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 Kjøpte mine på Eurosko, men det var nest siste paret på salg. Er første gang jeg så en annen variant enn de vanlige! Brukte de i dag, og de er like varme som jeg håpet! Kjempedeilig bløtt i bunnen av dem:)
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Diss vinterstøvlene er alt annet enn kule hvis man ikke er tømmerhugger da.
EmmaW Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Verdens beste støvler! Mine har holdt meg varme igjennom flere år, ned i 20 minus. Jeg kunne faktisk vært tilbøyelig til å ha dem på meg til hverdags nå som det er så mye snø, og heller ha vanlige sko i vesken.
Gjest Gjest_Jorun_* Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Diss vinterstøvlene er alt annet enn kule hvis man ikke er tømmerhugger da. Æh, vi tenker ikke på å ta oss godt ut og være "kule" når gradstokken kryper ned mot minus 25 - 30. Det mest idiotiske jeg har hørt, en må kle seg etter været!
Muffinsdilla Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2009 Hvis man vil gå ute å fryse på beina og bli sjuk så skal ikke jeg bry meg. Men da får folk skjønne at noen klarer å kle seg etter været, og ikke bry seg de heller! Selvfølgelig er det en "gjest" som kommer med utsagnet, ikke veldig mye å bry seg om hvertfall. Liker støvla mine jeg, har brukt dem i flere dager nå, og fått mange kommentarer om de var nye og at de er kule! Jeg digger dem hvertfall:)
Gjest Sisu Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Æh, vi tenker ikke på å ta oss godt ut og være "kule" når gradstokken kryper ned mot minus 25 - 30. Det mest idiotiske jeg har hørt, en må kle seg etter været!
Ambivalent Skrevet 7. februar 2009 #11 Skrevet 7. februar 2009 Det er ikke kult å fryse på føttene. Synes skoene er søte.
Muffinsdilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 9. februar 2009 De funker greit nok! Har postet bilde av såleavtrykket på bloggen hvis du vil se:) Har ikke hatt problemer på glatt føre ennå hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå