Gå til innhold

Orgasm school

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men hvis du har mener du sitter inne med mer kunnskap er jeg lytte ører.

Nei, bare at det er tvilsomt om teknikkene fra denn boka fungerer på alle kvinner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, bare at det er tvilsomt om teknikkene fra denn boka fungerer på alle kvinner.

Nok en gang: film, ikke bok (hvertfall ikke på det jeg nevner her).

Men jeg er enig med deg. Den gitte teknikken som blir nevnt av trådstarter gir stimulering på g-punktet. Og det er ikke alle som reagere likt på det, og derfor vil ikke det være en teknikke som vil hjelpe alle kvinner. Derimot finnes det langt flere teknikker man kan lære seg for å treffe andre punkt.

Skrevet
Derimot finnes det langt flere teknikker man kan lære seg for å treffe andre punkt.

Sikkert. Problemet er at mange menn har en slags konstruert innstilling til kvinnekroppen. De ser på den som en slags teknisk innretning..bare man bruker rett "teknikk" så vil den få orgasme.

Det er her jeg tror både Steve Piccus og mange menn feiler.....

Skrevet
Sikkert. Problemet er at mange menn har en slags konstruert innstilling til kvinnekroppen. De ser på den som en slags teknisk innretning..bare man bruker rett "teknikk" så vil den få orgasme.

Det er her jeg tror både Steve Piccus og mange menn feiler.....

Hehe!

Jeg tenkte meg at denne kom. Det er feil å lære seg en sex teknikk i håp om at den vil gjøre deg til en gud i senga. For kvinner har det mye mer med det mental å gjøre for at de skal bli tilfredstilt. Ja, en orgasme er ofte ønsket, men man kan allikvel ha god sex uten at noen av partene kommer.

Jeg bruker til tid og annen å sammenligne en person som sanker så mange sex teknikker som overhodet mulig med en gynokolog. Og spørsmålet som følger er da om det automatisk blir bra? Svaret er nok nei. Får man en "vitenskapelig" tilnærming av sex forsvinner kontakten under samleie og det blir tomt (les: dårlig).

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hehe!

Jeg tenkte meg at denne kom. Det er feil å lære seg en sex teknikk i håp om at den vil gjøre deg til en gud i senga. For kvinner har det mye mer med det mental å gjøre for at de skal bli tilfredstilt. Ja, en orgasme er ofte ønsket, men man kan allikvel ha god sex uten at noen av partene kommer.

Jeg bruker til tid og annen å sammenligne en person som sanker så mange sex teknikker som overhodet mulig med en gynokolog. Og spørsmålet som følger er da om det automatisk blir bra? Svaret er nok nei. Får man en "vitenskapelig" tilnærming av sex forsvinner kontakten under samleie og det blir tomt (les: dårlig).

Jeg syns det merkes veldig godt på menn som VET hvor g - punkt er og klitoris befinner seg - kontra de menn som ikke har peiling på hvor disse to viktige punktene er . Er selvfølgelig en mye bedre opplevelse å elske med en mann som kan sine ting - kontra en som er helt uvitende i hva de holder på med .Tross allt er alle kvinner utstyrt med de 2 punktene stort sett - så er absolutt en fordel om menn har lest litt seriøs teori om anatomien på kvinner .Likeså kvinner trenger vite hvilken stimulering og hvor / hvordan på menn .Er mange kvinner som ikke kan behandle en pikk godt heller ,bare så det er sagt .Var faktisk mannen min som fant og lokaliserte mitt g- punkt faktisk - forde han hadde lest om dette og begynte å lete på meg - og fant på første forsøk g- punktet mitt ,selv ble jeg veldig forundret over hvor merkelig extra deilig det var når han letet he he husker det , forde han visste hvor det skulle ligge . Rart jeg selv aldri har brydd meg om å lete eller lokalisere hvor det er hen - kanskje forde jeg har hatt god sex uansett uten å vite nøyaktig hvor g-punktet er . Men uansett g-punktet er godt gjemt på en måte . å trykke oppover mot navlen - kunne aldri falt meg inn å gjøre liksom eller prøve . Merkelig plassering og godt gjemt for de fleste kvinner .Men vagina er et STORT følelsesorgan - og er ikke bare der man føler det er nerver .Men over det hele faktisk .Men spesielt rundt inngangspartiet , nederte del av den .Uansett - i dag som det er så mye informasjon om g-punkt - skulle det ikke være vanskelig å finne det om man leter .Men for at man skal reagere positivt på stimulering av det -er forutsetningen at man er kåt . Ellers vill ikke stimuleringen fungere . Så for å nyte er forutsetninen at man er avslappet , kåt og føler seg vel i situasjonen . Er man ikke det - vil ingen teknikker fungere .Forde mye av nytelsen er psykisk betinget .Har folk psykiske sperrer som gjør at de føler seg uvel , sjenert eller anspent - så må de først jobbe disse sperrene vekk - før de kan klare å nyte sex . Så enkelt er det faktisk . Uansett - tror dagens generasjon kvinner og menn vil ha et mye bedre sexliv enn forrige generasjon .Siden det er mer informasjon og opplysning om sex i dag - og folk er generelt mer frigjordte og har et avslappet forhold til sex .Pluss menn er nok blitt mye flinkere elskere i dag - da de får så my bedre informasjon og opplæring om anatomien / teknikker takket være internett osv osv - enn for 20 - 30 år siden hvor folk var uvitende om mange ting , forrige generasjon .Så kunnskap er en lett bør å bære .Syns det er veldig positivt at menn og ( kvinner ) leser seriøs informasjon om sex og anatomi.Sjangsene for å få et toppers sexliv er større for de som kan sine ting - enn for de som lever i uvitenhet .DET er helt sikkert i hvertfall .

Skrevet (endret)
*snip*

At du merker forskjellige menn som vet hvor klitten og g-punktet er, tviler jeg ikke på.

Liten rettelse: alle kvinner er utstyrt med disse to punktene (og 3 til som foreløpig ikke er nevnt) men det er stor forskjell på hvordan kvinner reagere på diverse punkter. Som du selv sier, er vagina et stort føleles organ med veldig mange nervetråd i seg. Og alle kvinner er forskjellige og reagere på forskjellige ting.

Og du har helt rett, det mentale må være på plass for og oppnå en orgasme. Ting som tillit og at man føler seg komfertabel i situasjonen er veldig viktig. Og selvsagt at dama er kåt...

Endret av Seth
Skrevet
Jeg har heller aldri hatt en orgasme og har flere venner som ikke har hatt dette. Tror det ikke er så veldig uvanelig som folk vil ha det til. Skal legge til at jeg er kun 20 år. Men har prøvd mye for å få orgasme. Reiner med det kommer en dag jeg minst venter det og vist ikke klarer jeg meg fint uten :)

Jeg er også 20, og har aldri hatt orgasme. Det er IKKE unormalt, vet om mange som ikke har fått det på min alder. Det kommer a en gang :jepp:

Gjest Womenwomen
Skrevet
Jeg er også 20, og har aldri hatt orgasme. Det er IKKE unormalt, vet om mange som ikke har fått det på min alder. Det kommer a en gang :jepp:

Kan skjønne det om dere aldri har hatt orgasme under f.eks samleie . Da mange 20 åringer ikke har fast type engang , men bare sporadisk sex en sjelden gang . Men kom ikke å si dere aldri har hatt orgasme under f.eks onani ? Det går ikke an å være 20 år ( voksen ) og ikke hatt orgasme under onani i det minste ? Jeg kjenner ingen veninner som ikke får orgasme under onani . Det får da alle lett . Så må være skjeldent og uvanlig å aldri ha hatt orgasme og være 20 år gammel . Jeg har vanskelig for å tro det . Er selv kvinne og hadde da mange orgasmer som 12 - 13 åring allerede . Så er det sant at dere aldri onanerer og aldri har hatt orgasme på 20 år ? Herlighet - er sjokkert jeg . Trodde ikke det existerte slike jenter i dag - informasjonssamfunnet hvor sex ikke er tabu lenger eller onani .

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet
Skulle det være ønskelig kan jeg poste en liten oversikt over forskjellige punkter som finnes og en liten innføring i hvordan man tilfredsiller disse.

Ja takk, kom gjerne med tips :) Kan jo være at man lærer noe nytt...

Og ikke kritiser Seth for å ha lest "bruksanvisningen" da. Selv om den samme manualen ikke virker på oss alle så er det jo supert med sånne innimellom, som virkelig strekker seg for at damene skal få fullt utbytte også.

Vi er så forskjellige, og for noen tar det lengre tid å komme til bunns i sin egen kropp. Jeg hadde vært gift i flere år før min første orgasme. Synes slett ikke jeg hadde noe fattig sexliv før det likevel.

Og jeg har aldri fått orgasme på egen hånd, kun sammen med mannen i mitt liv. For oss er dette et samarbeidsprosjekt :) Samhørigheten med ham er tydeligvis helt avgjørende for meg. Så til 20-åringer som ikke har hatt orgasme - ikke stress. Det kommer en vakker dag, og enn så lenge har dere noe å se fram til :)

Skrevet (endret)

Hehe!

Jeg har hatt stor interesse for emnet fordi jeg tidligere i livet følte at jeg var skikkelig dårlig i senga. Så jeg tok et valg og gravde meg gjennom noen bøker. Jeg skammer meg på ingen måte over det, jeg valgte å gjøre noe med mitt "problem".

Men hvertfall, her er en liten oversikt over forskjellige punkter som kan føre til orgasme. Som jeg har sagt tidligere er det ikke sikkert alle damer reagere like godt på alle punktene, så ikke tro det. Here goes nothing ;)

Klitorisorgasme: Klitten kan man finne på oversiden av åpningen av vagina. Det er en liten knott som er gjemt bak øvre del av kjønnsleppene. Det er ikke det mest vanskelige punktet å gi en dame en orgasme, da det som regel er klitten hun selv stimulere under hennes private lekestund. Variasjonen i måten å stimulere klitten på er stor, og variere veldig fra kvinne til kvinne. Noen liker direkte stimulans, mens andre foretrekker at du tar hand om hele området rundt også. Noen liker opp og ned, andre fra side til side, og la oss ikke glemme de som liker sirkelbevegelse. Her har jeg ikke lest så fryktelig mye, men et par morsomme faktum jeg har kommet over, og delvis visste fra før, er blant annet at klitten er kvinnens svar på vår penis. I tidlig foster stadium har faktisk kvinner og menn helt like kjønndeler, de utvikler seg bare annerledes. For oss menn kan det også være en fordel å vite at klitten inneholder ca 8000 nerver i hodet sitt, som er det samme som vi har i hele vår penis. Klitten er også det punktet man stimulere ved oral. Her er cluet å suge mer enn å sleike. Få klitten inn i munnen og la tungen din gjøre jobben. Nøkkelordet her er trykk, altså hvor mye muskler man bruker med tungen. Prøv også å legge deg i en posisjon hvor du får pusta med nesen, slik at du kan holde kontakten med klitten lenger. Litt risiko sport er det når noen kvinner begynner å bykse mot munnen din slik at du samtidig må bevege hodet for å følge klitten.

For en bra kombinasjon med oral, se g-punkt, a-punkt og deepspot.

U-punktsorgasme: Det er et punkt ikke så mange har hørt om. Det er også et uvanlig punkt, som dessverre få kvinner har glede av. U-punket finner man mellom klitten og åpningen av vagina. Måten man stimulere u-punktet er med pekefinger og lange finger som man med lett trykk drar opp og ned på angitt område.

G-punktsorgasme: Den berømte g-punktsorgasmen, orgasmen mange kvinner sier de ikke kan få. I veldig mange av de tilfellene er det på grunn av mentale sperrer som har blitt styrket gjennom årene, da kvinnelige orgasmer også er veldig tilknyttet det mentale. Først av alt, hvor finner man g-punktet? Det er forholdsvis enkelt. G-punktet finner man på fremsiden av vagina (mot magen), og det ligger ca 2-4 cm inn. Område vil føles ruglete. Stimulering av g-punktet kan gjøres i en kom her bevegelse med pekefinger, eller både pekefinger og langefinger. Hastigheten og trykket man bruker variere også veldig her, det finnes dessverre sjeldent et ordentlig fasit svar på slike ting. Legg merke til din partner og hva hun reagere best på. Husk at jo mer avslappet en kvinne er, jo bedre er det for henne. Og ikke minst det øker sannsynligheten for en orgasme. Dette kan også kombineres med oral stimulanser av klitten. G-punket kan også gi utløsning for kvinnen, også kjent som squrting. Væsken som kommer ut er ikke urin, men en ganske klar og varm væske. Note: Når man er opphisset blir blæren hindret som gjør det veldig vanskelig å urinere. Har du noen gang prøvd å gå på do med full ereksjon? Det er ikke så lett.

Ved orgasme kan man også føle at g-punktet ekspandere og blåses opp.

A-punktsorgasme: A-punktet, også kalt øvre deppspot, finner man ca en fingerlengde på framsiden av vagina (mot magen). Dette er en punkt som flesteparten av kvinner reagere veldig bra på, og det er heller ikke så mange som vet om punktet av verken av menn eller kvinner. A-punktet føles glatt i forhold til g-punktet. Min erfaring tilsier at det er to måter man kan tilfredstille på a-punktet:

Den første er ganske enkel, men effektiv. Man glir de to mellomste fingrene inn i vagina, slik at pekefinger og lillefinger gir støtte på hver sin side av vagina (disse fingrene skal peke oppover). Press fingere så langt inn du kan og holde fingrene rett ut. Deretter begynn å beveg handen din opp og ned, og økt tempo mens du holder på. For de som ønsker noe mer avansert kan man også krumme handflaten slik at man treffer klitoris på vei ned. Ved bruk av denne teknikken er det mulig og oppnå kvinnelig utløsning, squrting.

En annen måte er og gjøre det nøyaktig samme som ved stimulering av g-punktet. Altså ved bruk av pekefinger og langefinger. Press så langt inn du kommer og holde kontakt oversiden av vagina. Når du kjenner du kommer til en grop har du kommet til riktig sted. Krom dermed fingrene forsiktig opp i gropen og dra ned. Gjenta til ønsket resultat ;) Dette kan også kombineres med oralsex på klitoris.

Deepspot: Deepspot finner man på nøyaktig samme sted som a-punkt, bare på motsatt side (altså mot rumpa). Det føles veldig mykt, og hvis man presser litt kan man også føle halebeinet hennes.

Måten man tilfredstiller deepspot er nok en gang med pekefinger og langefinger, men denne gangen ligger ikke bevegelsen i fingrene men i handen. Hold handflaten ned når du presser fingrene inn, og begynn og beveg armen opp og ned. Tenk deg at du skal sprette en mini basketball, kun ved bruk av to fingre og der har du bevegelsen. Dette kan gjøres ganske hardt, og det kan da føles ut for dama som hun har analsex.

Analorgasme: Analorgasme kan være vanskelig og oppnå, med mindre kvinne føler seg helt komfortabel med deg. En analorgasme er ofte knyttet til en fantasi ved å gjøre ting som er tabu og som ikke skal gjøres. Derfor er det viktig at kvinnen føler seg komfortabel med deg, og ikke minst respektere deg, for at hun skal kunne leve ut sin fantasi med deg. Det er veldig mye mental stimulans inne bildet ved en analorgasme. På grunn av det mentale trengs det ofte litt tid til for kvinnen med å bli vant, og ikke minst like, til stimulering gjennom anus. Måten man kan gjøre en kvinne vant med anal stimulering er å gi henne stimulans på klitten mens man har en finger i anusen hennes. Gjennom tid kan man begynne å ta fingeren lenger inn og etter hvert også begynne med å dra fingrene inn og ut. Når kvinnen begynner å nærme seg klimaks ved stimuleringen gjennom klitoris, så slutter du med den stimulansen men forsetter med den anale. Dette er noe som burde gjøres over flere samleier, slik at kvinnen blir mer komfortabel med stimulering gjennom anus. Begynn rolig med å leke rundt åpningen av anus, så neste gang kan du forsiktig prøve å holde en finger inn i henne mens du stimulere henne på andre måter. Så kan du prøve deg frem med litt bevegelse på fingeren samtidlig som du eksempelvis gir henne stimulans gjennom klitten, som nevnt over.

Husk: Alt som har vært i anus må enten renses eller beskyttetes før du putter det andre steder. Anus inneholder flere bakterier som andre kroppsdeler kan reagere negativt på.

På alle overnevnte orgasmetyper er det veldig viktig å være ren på hendene og samtidig klippe neglene. Det er ikke veldig behagelig for en kvinne og oppleve å bli kloret opp fra innsiden. Så ha det i bak hodet før du setter i gang med dette.

Endret av Seth
Skrevet

Oj, takk for alle tipsene!

Jeg har forresten dvd-ene White Tiger Tantra, som ble nevnt i en tidligere post her.

Anbefaler dem.

Gjest womenwomen
Skrevet
Hehe!

Jeg har hatt stor interesse for emnet fordi jeg tidligere i livet følte at jeg var skikkelig dårlig i senga. Så jeg tok et valg og gravde meg gjennom noen bøker. Jeg skammer meg på ingen måte over det, jeg valgte å gjøre noe med mitt "problem".

Men hvertfall, her er en liten oversikt over forskjellige punkter som kan føre til orgasme. Som jeg har sagt tidligere er det ikke sikkert alle damer reagere like godt på alle punktene, så ikke tro det. Here goes nothing ;)

Klitorisorgasme: Klitten kan man finne på oversiden av åpningen av vagina. Det er en liten knott som er gjemt bak øvre del av kjønnsleppene. Det er ikke det mest vanskelige punktet å gi en dame en orgasme, da det som regel er klitten hun selv stimulere under hennes private lekestund. Variasjonen i måten å stimulere klitten på er stor, og variere veldig fra kvinne til kvinne. Noen liker direkte stimulans, mens andre foretrekker at du tar hand om hele området rundt også. Noen liker opp og ned, andre fra side til side, og la oss ikke glemme de som liker sirkelbevegelse. Her har jeg ikke lest så fryktelig mye, men et par morsomme faktum jeg har kommet over, og delvis visste fra før, er blant annet at klitten er kvinnens svar på vår penis. I tidlig foster stadium har faktisk kvinner og menn helt like kjønndeler, de utvikler seg bare annerledes. For oss menn kan det også være en fordel å vite at klitten inneholder ca 8000 nerver i hodet sitt, som er det samme som vi har i hele vår penis. Klitten er også det punktet man stimulere ved oral. Her er cluet å suge mer enn å sleike. Få klitten inn i munnen og la tungen din gjøre jobben. Nøkkelordet her er trykk, altså hvor mye muskler man bruker med tungen. Prøv også å legge deg i en posisjon hvor du får pusta med nesen, slik at du kan holde kontakten med klitten lenger. Litt risiko sport er det når noen kvinner begynner å bykse mot munnen din slik at du samtidig må bevege hodet for å følge klitten.

For en bra kombinasjon med oral, se g-punkt, a-punkt og deepspot.

U-punktsorgasme: Det er et punkt ikke så mange har hørt om. Det er også et uvanlig punkt, som dessverre få kvinner har glede av. U-punket finner man mellom klitten og åpningen av vagina. Måten man stimulere u-punktet er med pekefinger og lange finger som man med lett trykk drar opp og ned på angitt område.

G-punktsorgasme: Den berømte g-punktsorgasmen, orgasmen mange kvinner sier de ikke kan få. I veldig mange av de tilfellene er det på grunn av mentale sperrer som har blitt styrket gjennom årene, da kvinnelige orgasmer også er veldig tilknyttet det mentale. Først av alt, hvor finner man g-punktet? Det er forholdsvis enkelt. G-punktet finner man på fremsiden av vagina (mot magen), og det ligger ca 2-4 cm inn. Område vil føles ruglete. Stimulering av g-punktet kan gjøres i en kom her bevegelse med pekefinger, eller både pekefinger og langefinger. Hastigheten og trykket man bruker variere også veldig her, det finnes dessverre sjeldent et ordentlig fasit svar på slike ting. Legg merke til din partner og hva hun reagere best på. Husk at jo mer avslappet en kvinne er, jo bedre er det for henne. Og ikke minst det øker sannsynligheten for en orgasme. Dette kan også kombineres med oral stimulanser av klitten. G-punket kan også gi utløsning for kvinnen, også kjent som squrting. Væsken som kommer ut er ikke urin, men en ganske klar og varm væske. Note: Når man er opphisset blir blæren hindret som gjør det veldig vanskelig å urinere. Har du noen gang prøvd å gå på do med full ereksjon? Det er ikke så lett.

Ved orgasme kan man også føle at g-punktet ekspandere og blåses opp.

A-punktsorgasme: A-punktet, også kalt øvre deppspot, finner man ca en fingerlengde på framsiden av vagina (mot magen). Dette er en punkt som flesteparten av kvinner reagere veldig bra på, og det er heller ikke så mange som vet om punktet av verken av menn eller kvinner. A-punktet føles glatt i forhold til g-punktet. Min erfaring tilsier at det er to måter man kan tilfredstille på a-punktet:

Den første er ganske enkel, men effektiv. Man glir de to mellomste fingrene inn i vagina, slik at pekefinger og lillefinger gir støtte på hver sin side av vagina (disse fingrene skal peke oppover). Press fingere så langt inn du kan og holde fingrene rett ut. Deretter begynn å beveg handen din opp og ned, og økt tempo mens du holder på. For de som ønsker noe mer avansert kan man også krumme handflaten slik at man treffer klitoris på vei ned. Ved bruk av denne teknikken er det mulig og oppnå kvinnelig utløsning, squrting.

En annen måte er og gjøre det nøyaktig samme som ved stimulering av g-punktet. Altså ved bruk av pekefinger og langefinger. Press så langt inn du kommer og holde kontakt oversiden av vagina. Når du kjenner du kommer til en grop har du kommet til riktig sted. Krom dermed fingrene forsiktig opp i gropen og dra ned. Gjenta til ønsket resultat ;) Dette kan også kombineres med oralsex på klitoris.

Deepspot: Deepspot finner man på nøyaktig samme sted som a-punkt, bare på motsatt side (altså mot rumpa). Det føles veldig mykt, og hvis man presser litt kan man også føle halebeinet hennes.

Måten man tilfredstiller deepspot er nok en gang med pekefinger og langefinger, men denne gangen ligger ikke bevegelsen i fingrene men i handen. Hold handflaten ned når du presser fingrene inn, og begynn og beveg armen opp og ned. Tenk deg at du skal sprette en mini basketball, kun ved bruk av to fingre og der har du bevegelsen. Dette kan gjøres ganske hardt, og det kan da føles ut for dama som hun har analsex.

Analorgasme: Analorgasme kan være vanskelig og oppnå, med mindre kvinne føler seg helt komfortabel med deg. En analorgasme er ofte knyttet til en fantasi ved å gjøre ting som er tabu og som ikke skal gjøres. Derfor er det viktig at kvinnen føler seg komfortabel med deg, og ikke minst respektere deg, for at hun skal kunne leve ut sin fantasi med deg. Det er veldig mye mental stimulans inne bildet ved en analorgasme. På grunn av det mentale trengs det ofte litt tid til for kvinnen med å bli vant, og ikke minst like, til stimulering gjennom anus. Måten man kan gjøre en kvinne vant med anal stimulering er å gi henne stimulans på klitten mens man har en finger i anusen hennes. Gjennom tid kan man begynne å ta fingeren lenger inn og etter hvert også begynne med å dra fingrene inn og ut. Når kvinnen begynner å nærme seg klimaks ved stimuleringen gjennom klitoris, så slutter du med den stimulansen men forsetter med den anale. Dette er noe som burde gjøres over flere samleier, slik at kvinnen blir mer komfortabel med stimulering gjennom anus. Begynn rolig med å leke rundt åpningen av anus, så neste gang kan du forsiktig prøve å holde en finger inn i henne mens du stimulere henne på andre måter. Så kan du prøve deg frem med litt bevegelse på fingeren samtidlig som du eksempelvis gir henne stimulans gjennom klitten, som nevnt over.

Husk: Alt som har vært i anus må enten renses eller beskyttetes før du putter det andre steder. Anus inneholder flere bakterier som andre kroppsdeler kan reagere negativt på.

På alle overnevnte orgasmetyper er det veldig viktig å være ren på hendene og samtidig klippe neglene. Det er ikke veldig behagelig for en kvinne og oppleve å bli kloret opp fra innsiden. Så ha det i bak hodet før du setter i gang med dette.

Jøss - du har virkelig satt deg inn i dette . U punktet var litt nytt for meg .Har ikke intrisert meg for å lese så mye om det må jeg innrømme .

Ja du virker jo til å vite allt - nesten så jeg får lyst til å prøve å ligge med deg - he he - kunne vært en spennende opplevelse . Du er sikkert utrolig bra i senga nå i hvertfal : ) SMILE

Skrevet

Godt posten ga dere noe :)

Womenwomen: Jeg kan ikke alt, men jeg kan vel mer enn gjennomsnittet :) Synes sex er et veldig spennende team.

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Godt skuespill av dama. Jeg tror hun faket.

Skrevet

Hm... Mitt tips for å få orgasme som kvinne er å fokusere på det som er godt, og egen nytelse. Min orgasme er mitt ansvar. Jeg har aldri hatt sex uten å få orgasme. Jeg onanerer mye, trener underlivsmusklaturen og gjør mitt for å kjenne egen kropp.

Selvsagt er det fint hvis mannen vet hva han gjør, men i et fast og trygt forhold så finner man som regel ut av det sammen om man er åpne og ærlige.

Jeg må si at jeg syns det er mer avtennende med en mann som skal vise at han kan alle "punktene" mine. For meg kommer de beste orgasmene av at man har sånn sex at man ikke vet opp og ned på seg selv, og at man bare må ha det.

For meg kan jeg ikke skille mellom punkt orgasmer, for meg sitter orgasmene i hodet, og stimuleringen kan være av bryst, rompe, klitt, jeg kan suge og få orgasme, kline og få det osv... Jeg tror ikke man skal fokusere så mye på teknikken som på nytelsen....

Skrevet
(Pialill: Hvorfor havner jeg alltid på de trådene du starter/skriver i??? :lol: )

Den har jeg faktisk sett før, på en annen side.. Hehe *sender over til kjæreste*

tror du bare er nysgjerrig jeg:P

jeg gjorde det samme da jeg fikk se denne for føste gang;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Har problemer med det i videoen, kan noen forklare meg!

Når typen forsøker å gjøre det, blir det ekstremt godt etter en stund, men jeg kniper så hardt at fingrene hans omtrent blir sittende fast.

Jeg kniper når det er godt!

Noen?

Gjest Gjest_nysgjerrig_*
Skrevet

den videoen så sykt spennende ut:D men har ikke lydkort på dataen:( så får ikke med meg det han sier. noen som kan hjelpe meg?:)

Skrevet (endret)
Fikk denne linken av en venninne, og dette funker altså=P

før dere trykker på linken

ADVARSEL: Her får du se absolutt alt av kvinnekroppen. og det er en pronoside (men du mp altså ikke betale. Det er pornoversjonen av youtube...

http: //www.redtube.com/2325]

Endret av Helen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...