Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Kvinner med kraftige haker er mer tilbøyelige til utroskap, hevder forskere. http://www.klikk.no/samliv/forhold/article411521.ece Tror dere dette stemmer ?
Gjest Langsyne Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Nei, tror nok det er mer enn som så, som spiller inn
eus Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Hva er det for noe å forske på da? Kanskje noen bør forske litt på om vi har litt for mange forskere her i verden.
Gjest Emera Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Nei, det er jo ingen tvil, se bare på Meg Ryans hake. Og med de leppene der er det ikke rart heller... nei vent... hun hadde ikke sånne lepper før, nei... Vel. Så vidt jeg forstår så er ikke menn oftere utro enn kvinner, så da ryker kanskje testosteron-teorien?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Hva er det for noe å forske på da? Kanskje noen bør forske litt på om vi har litt for mange forskere her i verden.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Fordummende pseudovitenskap!!!! Klikk.no og annet burde bannlyses, av sammfunnshensyn.
Gjest cr Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Det eneste jeg har hørt bevist er man er mer utro jo mer utadvendt man er (generelt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå