Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #21 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det tilfeldigvis den på Frokostkjelleren i morgen du skal på? Jeg var der i fjor. Artig, det, men litt vel gimmicky for min del. nei var ikke der jeg hadde tenkt meg, virker som om halve byn arangerer trafikklysfest i disse tider...er ikke frokostkjelleren for juss studenter da? hadde vært gøy å sneket seg inn der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #22 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har vært på en på BI Oslo en gang, da hadde man på seg vanlige festklær og fikk en klistrelapp ved inngangen med farge. Da var det litt vanskeligere å lete seg frem til hvem som var single og ikke. ;-) Jeg husker ikke om jeg klinte med noen eller ikke. Men disse "ledig russ"-merkene funka bra i russetida, jeg hadde et merke på min egen dress og fant en kjekk fyr som også hadde et sånt merke. :-) Tidligere hadde jeg klina med en fyr som etterhvert avslørte at han hadde dame, da ble jeg sint... :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå