Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, Ebay er visst et must for de som vil spare penger på hudpleie og sminke. Så jeg har lagd en profil, men jeg er mildt sagt forvirret!

Hvordan legger jeg til shipping kostander feks? Om hvordan ser jeg om de allerede er med i prisen? MÅ jeg bruke paypal? Jeg tør ikke bruke ebay før jeg er litt mer trygg på dette stedet... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan legger jeg til shipping kostander feks? Om hvordan ser jeg om de allerede er med i prisen? MÅ jeg bruke paypal? Jeg tør ikke bruke ebay før jeg er litt mer trygg på dette stedet... :fnise:

Du legger ikke til shippingkostnader - det gjør selger. Som regel vil det stå i selve annonsen hva shipping worldwide blir eller det ligger en link til oversikt over shippingkostnader slik at du kan finne ut hva det koster å sende til Norge.

Du må imidlertid være nøye med å sjekke at de sender worldwide før du byr. En god del selgere shipper bare til USA og Canada.

De fleste krever at du bruker paypal, men å skaffe seg en bruker der er forholdsvis enkelt og ingenting å være redd for.

Skrevet

ikke ALLE selgere legger til shippingkostader har jeg hørt.. :tristbla:

Skrevet
ikke ALLE selgere legger til shippingkostader har jeg hørt.. :tristbla:

Sant, noen er litt late der, så da må du sende en melding til selgeren og spørre. Der er alltid en link med "ask seller a question".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...