SuperNova Skrevet 30. juni 2003 #1 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg har ikke vært i London på 10 år!!! Men nå skal jeg altså dit igjen, og jeg gleder meg. Trenger tips for sted å bo. Jeg er ute etter et dobbeltrom (tar med meg SuperMann) med egen dusj og do (har blitt litt fin på det med årene ), men ellers har jeg ingen strenge krav til standard. Og gjerne så rimelig som mulig, med tanke på de stive London-prisene. Og jo - så må det være ganske sentralt. Trenger også tips for ting å gjøre. Har hørt om noen stilige markeder og bydeler i øst. Er det noen som kjenner til disse? Eller har andre tips? Og husk: "When a man is tired of London, he is tired of life" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. juni 2003 #2 Del Skrevet 30. juni 2003 Sjekk denne tråden: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...t=33760&start=0 Her finnes mange gode tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juni 2003 Takk, Bertha Trenger fortsatt tips til sted å bo! Ser det er mange London-kjennere her, kan ikke noen hoste opp et godt råd? Tenkte jeg skulle slippe billig unna researchen, nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #4 Del Skrevet 30. juni 2003 Vi skal til London i november og her er en link til diverse steder å finne rimelige hoteller etc: http://www.google.co.uk/search?q=hotels+lo...F-8&hl=en&meta= Ellers har jeg funnet ut at både Thistle Hotels og Holiday inn har rimelige steder å bo, om du booker i god tid (og betaler alt med en gang), og noen ganger også klarer deg uten frokost. Har funnet Holiday inn sentralt til mellom 50-60 pund per natt. Gå inn på hjemmesidene deres og se. Ellers er londontown.com et godt sted å søke også. Riktig god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå