Gå til innhold

London!

SuperNova

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært i London på 10 år!!! Men nå skal jeg altså dit igjen, og jeg gleder meg.

Trenger tips for sted å bo. Jeg er ute etter et dobbeltrom (tar med meg SuperMann) med egen dusj og do (har blitt litt fin på det med årene :ler: ), men ellers har jeg ingen strenge krav til standard. Og gjerne så rimelig som mulig, med tanke på de stive London-prisene. Og jo - så må det være ganske sentralt.

Trenger også tips for ting å gjøre. Har hørt om noen stilige markeder og bydeler i øst. Er det noen som kjenner til disse? Eller har andre tips?

Og husk: "When a man is tired of London, he is tired of life"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Bertha :)

Trenger fortsatt tips til sted å bo!

Ser det er mange London-kjennere her, kan ikke noen hoste opp et godt råd? Tenkte jeg skulle slippe billig unna researchen, nemlig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi skal til London i november og her er en link til diverse steder å finne rimelige hoteller etc:

http://www.google.co.uk/search?q=hotels+lo...F-8&hl=en&meta=

Ellers har jeg funnet ut at både Thistle Hotels og Holiday inn har rimelige steder å bo, om du booker i god tid (og betaler alt med en gang), og noen ganger også klarer deg uten frokost. Har funnet Holiday inn sentralt til mellom 50-60 pund per natt. Gå inn på hjemmesidene deres og se.

Ellers er londontown.com et godt sted å søke også.

Riktig god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...