Gå til innhold

Mafiafest!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, jeg skal i mafia fest til en venninne og jeg har litt problemer med hvordaan jeg skal ha håret mitt..Jeg tenkte at jeg skulle ha på meg en lang lilla kjole, og tenkte kanskje at det hadde passet å ha et skikkelig staselig hår - oppsatt på en veldig fin måte:P Hensikten er at jeg skal se ut som en Bond pike:P

hva synes dere?

trenger litt hjelp her:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å samle håret på siden, å feste det under håretpå midten med småspenner, slik at håret under gir volum på håret du har over, som ligger glatt på.

Og til slutt fester alt løshåret i en hestehale bak? Da får du volum på toppen men samtidlig er stramt på sidene. Vanskelig å forklare! men det er veldig flott :)

Skrevet
Hva med å samle håret på siden, å feste det under håretpå midten med småspenner, slik at håret under gir volum på håret du har over, som ligger glatt på.

Og til slutt fester alt løshåret i en hestehale bak? Da får du volum på toppen men samtidlig er stramt på sidene. Vanskelig å forklare! men det er veldig flott :)

Det hørtes fantastisk kult ut (må bare sies:P)..Men du har ikke et bildet som kunne vist det litt bedre?, bare et fra nettet eller noe

super duper takk altså!

Skrevet

Når jeg så tittelen mafiafest fikk jeg med en gang et bilde for mitt indre øye av litt sånn dyr-harry italiener-dame med mye juggel og leopardmønster. Samt høye gullsandaler i utforming "liktorn". Sånn som noen av damene i Sopranos.

Men er enig i tipsene over her, og din grunnide om å kjøre stil. For å si det mildt. :fnise:

Skrevet
Når jeg så tittelen mafiafest fikk jeg med en gang et bilde for mitt indre øye av litt sånn dyr-harry italiener-dame med mye juggel og leopardmønster. Samt høye gullsandaler i utforming "liktorn". Sånn som noen av damene i Sopranos.

Men er enig i tipsene over her, og din grunnide om å kjøre stil. For å si det mildt. :fnise:

hehe, ja! jeg er helt enig..det var det første jeg óg tenkte på, men jeg har omtrent ingen ting av det så^^

Men fantastisk morro fordet om:PP :jepp:

Skrevet

falske øyevipper,lange røde/rosa negler,masse smykker...blir flott

Skrevet
Det hørtes fantastisk kult ut (må bare sies:P)..Men du har ikke et bildet som kunne vist det litt bedre?, bare et fra nettet eller noe

super duper takk altså!

Jeg prøvde å finne fra nettet, men fant ingenting desverre! Vet ikke helt hva frisyren "heter", så blir litt vanskelig å finne :klø:

Bare å prøve deg frem med det det, var det jeg gjorde når jeg først prøvde det :jepp:

bare hyggelig :enig:

Skrevet
Jeg prøvde å finne fra nettet, men fant ingenting desverre! Vet ikke helt hva frisyren "heter", så blir litt vanskelig å finne :klø:

Bare å prøve deg frem med det det, var det jeg gjorde når jeg først prøvde det :jepp:

bare hyggelig :enig:

Ja, jeg får gjøre det:P gleder meg sånn!:P

Skrevet

Søk på youtube! Der finner du masse tutorials for håret. Og sminke også om du er interessert i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...