Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Hei Læreren til barnet mitt er en veldig ok lærer, streng men godt likt av barna. Jeg bare reagerer litt på kommunikasjonen mellom oss. Han sender ganske ofte sms til meg om barnet mitt; og epost med neste ukes plan (ingen masse-epost, men spesielt til meg, de andre får i skoleposten på mandager). Jeg blir nesten litt innbildsk av det..... Fredag kveld (jeg var ute på byen og de andre jeg var sammen med syntes det var ganske merkelig) fikk jeg nok en sms om barnet mitt. Det er jo hyggelig å få mye tilbakemeldinger, og fyren er jo en hyggelig fyr, jeg blir bare litt urolig for om jeg får litt vel mye tilbakemeldinger hvis dere forstår hva jeg mener..... Det som er ekstra teit (føler meg virkelig litt barnslig og dum), er at jeg får fyren på hjernen, og når jeg får sms lurer jeg påom det er fra han....blir nesten skuffa når det ike er det. Tror nesten jeg er litt betatt av fyren. Jeg er nyseparert og slett ikke uten etter noen ny mann; men det klart det er smigrende å bli sett. Og at noen ser mitt barn. Men å ha et forhold til barnets lærer er i hvert fall ikke noen drømmesituasjon! Det beste er selvsagt å glemme hele greia; og slå meg til ro med at barnet mitt bare har en oppmerksom lærer som jobber mye; også i helgene...
Gjest Gjest_Skeptisk_* Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Av natur skeptisk.. Finn ut mer om ham sånn diskret. Hvor bor han? Hvor mange andre bor på samme adresse? Skilt? Egne barn? Dessuten, om han har personlig interesse av deg så synes jeg det blir litt...klamt å gjøre det på den måten. Da burde han heller gå rett på sak og invitere på middag. Om du selv liker fyren og ønsker et nærmere bekjentskap, så be ham ut selv! (Forutsatt han er singel da) Vær direkte. Tvetydige budskap er slitsomt og kan ettersom han er læreren til barnet ditt, føre til svææææært pinlinge episoder senere. Så bare vær straight rett fram med saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå