Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt meg ny pc (min-pc), men finner ikke noe bra bæreetuie/bæreveske/beskyttelsestrekk til den. .... synes faktisk det er SVÆRT dårlig utvalg i bæreetuie for mini-pc!

jeg fant en ok som var beregnet for 10,2", men den var for liten! jeg har ikke lyst å kjøpe bæreetuie som er beregnet for 13", for da blir det bare "hengende rundt" pc-en.

derfor lurer jeg på hvor dere som har mini-pc har kjøpt deres bæreetuie? så får jeg kanskje noen ideer til hvilke butikker/nettbutikker jeg skal lete i....

har mest lyst på noe med litt farger eller mønster, men ensfarget er også ok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du sett etter etuier da?? Vært på Ebay, eller vil du kjøpe i butikk der du kan se og kjenne?

Skrevet
Hvor har du sett etter etuier da?? Vært på Ebay, eller vil du kjøpe i butikk der du kan se og kjenne?

jeg har lett etter på nettet, ikke i butikk.

Skrevet

Enig med deg i at det ikke finnes så mye utvalg, men det kommer nok. Elkjøp har helt enkle, sorte slipcovers til 99kr, eller så har Tucano noen vesker til MAC en som skal gå til 11 tommer, mulig den blir alt for stor, jeg har ikke prøvd.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Liv_*
Skrevet
har kjøpt meg ny pc (min-pc), men finner ikke noe bra bæreetuie/bæreveske/beskyttelsestrekk til den. .... synes faktisk det er SVÆRT dårlig utvalg i bæreetuie for mini-pc!

jeg fant en ok som var beregnet for 10,2", men den var for liten! jeg har ikke lyst å kjøpe bæreetuie som er beregnet for 13", for da blir det bare "hengende rundt" pc-en.

derfor lurer jeg på hvor dere som har mini-pc har kjøpt deres bæreetuie? så får jeg kanskje noen ideer til hvilke butikker/nettbutikker jeg skal lete i....

har mest lyst på noe med litt farger eller mønster, men ensfarget er også ok.

du finner noen med farger hos ps.no Ladies Corner

http://www.ps.no/ArtLst.aspx?n=101009100210071000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...