Daiquiry Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jeg lager herved en tråd hvor vi kan skryte litt av oss selv...er litt godt å få annerkjennelse når vi har vært flinke!! Jeg begynner... I dag stod jeg opp 0830 (vanligvis står jeg opp MYE senere), stelte med baby, og la henne. Så tok jeg fatt på leiligheten vår. Først ryddet og vasket jeg soverommet og det ene badet. Så sorterte jeg sko og vasket garderoben, (herregud, hvor mange par sko trenger man egentlig?? ), så ble gangen vasket og tørket støv av. Deretter tok jeg for meg roteskatollet vårt...du vet, der hvor du bare slenger inn ting som du ikke enten gidder å legge på plass, eller du ikke helt vet hvor det skal legges. Der var det MYE dritt, men nå er det så fint som bare det. Lurer på hvor lenge det varer.... . Nå er det en liten pause....så er det det andre badet, kjøkkenet og stuen igjen...puhhh!!! Jeg HATER virkelig dette her!! Og fy flate så rotete det blir før man blir ferdig....Kult med boblebad, men faen for noe dritt å vaske. Og jeg har tømt skittentøyskurven!!!! Endret 3. februar 2009 av Daiquiry
milla-mor Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har drukket to iskaffer, spist fem salte vepsebol, og kjøpt nye klær! Det flinkeste man gjør, er å være snill mot seg selv. Nemlig.
Fantomina Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Eske Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Så flinke dere er! Hittil idag har jeg ryddet og vasket soverom, bad og gang, i tillegg til å støvsuge trappa, og nå skal jeg snart rusle til butikken for å kjøpe mat jeg skal servere kjæresten når han kommer bortover i kveld!
Daiquiry Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Da er jeg endelig ferdig!! Har vasket ned kjøkkenet med salmiakk, for en forskjell!!! Hele kåken er tatt, og det er en deilig følelse!! Nå skal jeg bare legge beina på bordet, og la gubben jobbe resten av kvelden!!! hehe
Gjest PpP Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Jeg sto opp klokken 5 i dag og dro på skolen for å ta en viktig prøve som jeg fikk 93%(!!!!!) riktig på, og jeg har lungebetennelse!! Ligger nå under dyna vedsiden av kjæresten som har sovna og skal ta to pencilin piller. Hurra for meg!
Daiquiry Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2009 Hurra for alle sammen!!! Vi er super flinke!!
Gjest miffi Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 hmmm jeg kom meg tidsnok på jobb idag! og da jeg kom jeg lagde jeg middag og tok oppvasken med en gang! og jeg har vasket tøy! håper bare tørketrommelen blir ferdig snart da jeg vil legge meg innen en halvtime...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå