Gå til innhold

9 august

Lisemor

Anbefalte innlegg

Vel, hvordan står det til med dere?

Alt under kontroll?

Jeg har igjenn bare småting,som kirkeprogram-sko til brudepike,undertøy til meg (fikser det i dag),kjøpe inn vin ol.,ja+++++,men har kontroll føler jeg.

Dere andre da? SNAUE 6 UKER IGJENN :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:D Tiden nesten fra oss. Hele juli blir borte i fellesferie og planleggingen blir ikke altfor høyt prioritert.

Vi har heller ikke mye igjen. Det enste jeg mangler av de store viktige tingene er bryllupskake og jeg er neimen ikke sikker på om vi skal ha en slik kake. Koster mye gjør den og ikke er de gode heller. Vel, vi liker ikke marsjipan.

I forrige uke var jeg å la opp mine kjole og fikk prøve hele brudestasen sammen. Dette er første gang og jeg ble vakker

Vi gleder oss masse til denne dagen, har litt nerver for diktet jeg skal lese til min mann i kirken, men det går nok fint dersom jeg ser på han hele tiden og ikke lar blikket mitt valse rundt i kirken på alle gjestene.

Lykke til på den store dagen og vi får håper været blir enestående.

Emma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ganske mye igjen egentlig...

- gjøre ferdig bordkort, lage kirkeprogram, sanghefte

- bestille brudebukett, brudepikebuketter, knapphulssblomster(håper å få dette gjort neste uke)

- undertøy

- finne toasmaster til kaffen (hadde egentlig en som måtte trekke seg - men dette løser seg greit.)

- har planlagt programmet for kaffen, men må spørre folk vi trenger hjelp av....

- tilpasse kjole (gjøres siste uke av juli)

- kjøpe inn servietter, lys ol (dette gjøres denne uka)

- skaffe serveringshjelp (dette ordner seg, mamma har "kontakter")

- oversikt over hvem som baker kaker (problemet er å ikke få for mange, og få variasjon...)

- fullføre menyen (dette gjøres med koken ikveld -gleder meg)

- spørre en venn om han kan ta bilder under festen

- snakke med fotografen igjen, avtale sted, hva vi ønsker ol og hva man ev gjør hvis regn ("bank i bordet")

- sende inn papirene til menigheten, samt samtale med presten

- skaffe søknadspapirer ang navnendring

Ja, dette var nok dette.... men det går seg til, har likevel saker under kontroll og mange som hjelper oss -takknemlig for det ja!

Hjelper å lage en liste egentlig, får oversikt da.

-gleder meg-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...