Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal så jeg blir kvalm.

Jeg har hvet gift med verdens herligste mann, som elsker jeg har barn med. For snart to år siden kom bomben, ei jente i tidlig pubertet hadde til venner fortalt at min mann har hatt et sammleie med henne. Min mann benekter dette, men jenten har etter samtale med profosjonelle holdet på sin verson.

Jeg reagerte med vanntro, og ekteskapet gikk i oppløsning.

Jeg klarer ikke å tro på hendelsen, men hvorfor skulle hun juge. (dette er vel en reaksjon som er etter fagbøkene)

Må har min eksmann funnet ei jente/dame, er forelsket og ser for seg en fremtid med henne.

Han har sakt at enten må jeg velge han her og nå, for resten av livet, ellers går han vidre og på sikt inn i et ekteskap med henne.

Jeg har fortalt at jeg ikke kan leve med denne usikkerheten om hva som er sant, og sakt han må gå vidre.

Sannheten er at jeg full av følelser for denne mannen. Ser ikke et liv uten han, gråter i smug og føler jeg revner inni meg.

Har så stor sorg.

Men dette er en hemmelig sorg, fordi jeg skjemmes av og ikke være sikker i min sak.

Jeg ser ingen fortsettelse på dette livet.

Ja, jeg har barn og livet går vidre.

Og selfølgelig tenker jeg masse på jenta det er snakk om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har hvet gift med verdens herligste mann, som elsker jeg har barn med. For snart to år siden kom bomben, ei jente i tidlig pubertet hadde til venner fortalt at min mann har hatt et sammleie med henne. Min mann benekter dette, men jenten har etter samtale med profosjonelle holdet på sin verson.

Jeg reagerte med vanntro, og ekteskapet gikk i oppløsning.

Jeg klarer ikke å tro på hendelsen, men hvorfor skulle hun juge. (dette er vel en reaksjon som er etter fagbøkene)

Må har min eksmann funnet ei jente/dame, er forelsket og ser for seg en fremtid med henne.

Han har sakt at enten må jeg velge han her og nå, for resten av livet, ellers går han vidre og på sikt inn i et ekteskap med henne.

Jeg har fortalt at jeg ikke kan leve med denne usikkerheten om hva som er sant, og sakt han må gå vidre.

Sannheten er at jeg full av følelser for denne mannen. Ser ikke et liv uten han, gråter i smug og føler jeg revner inni meg.

Har så stor sorg.

Men dette er en hemmelig sorg, fordi jeg skjemmes av og ikke være sikker i min sak.

Jeg ser ingen fortsettelse på dette livet.

Ja, jeg har barn og livet går vidre.

Og selfølgelig tenker jeg masse på jenta det er snakk om.

Har mannen, eks-mannen, din vist tegn på avvik mht unge jenter?

Har du tatt han i løgner?

Stolte du på han før dette skjedde?

Hva er grunnen til at du ikke tror på han akkurat i denne saken?

Skrevet

Vanskelig sak.

Særlig når man vet at a) unge jenter kan lyve, og b) menn (mennesker) kan fungere 120% i livet sitt og likevel ha sine skjulte sider som de nærmeste aldri vil få vite, og de er også i mange tilfeller såpass "delt" at de fornekter disse skjulte sidene og fremstår som troverdige.

Men jeg reagerer likevel på at han bruker en annen dame til å presse deg/sette ultimatum, etter så kort tid.

Er det noe jeg nemlig har observert hos menn med "avvik" er at de gjør slikt. Forelsker seg kjapt og. (Ikke dermed sagt at menn som forelsker seg kjapt har slike avvik)

Men hva sier han om saken? Hva har han gjort for å bevise sin uskyld? Hvordan var situasjonen: Var han treneren hennes, læreren hennes, hvordan møttes de?

Har du snakket med jenta? Foreldrene hennes?

VIL du vite sannheten?

Skrevet

Hvor gammel er mannen din og hvor gammel er den nye kjæresten?

Hvis den andre jenta var i "tidlig pubertet" så ble det vel en rettsak og en dom?

Gjest Gjest_jente20_*
Skrevet
Hvor gammel er mannen din og hvor gammel er den nye kjæresten?

Hvis den andre jenta var i "tidlig pubertet" så ble det vel en rettsak og en dom?

Hun var nokk ikke under 16 da.

Men jeg ville levd uten han tror jeg. Det virker jo ikke ut som han bryr seg så mye om å ha deg. Siden han sier: " Hvis du ikke velger meg, går jeg til henne".

Skrevet

Lukter grevling lang vei av en kar som finner et nytt kvinnfolk og serverer et slikt valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...