Gjest Gjest_Ung mor_* Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har vært singel en god stund, men har (muligens)en fin ny type nå.Har hatt sex to ganger og spørsmålene kommer. Har aldri vært noe fiksert på penisstr.,men så er det sånn at han er VELDIG stor så da forholder man seg..Han advarte meg på en måte da han kommenterte at han syns det var (koselig!) og fint at jeg hadde barn,(altså hadde hatt fødsel skjønte jeg etterhvert). Og jeg er glad for det..vi prøvde og prøvde,det var ikke lett,men etter laang tid, og jeg var svært våt heldigvis så kom han mer og mer inn. Og det er nå jeg må spørre, først føltes det bare..mye liksom,litt vondt,men så var det akkurat som han berørte noen "nye"punkter jeg ikke har merket før og så var det plutselig utrolig deilig. Leste et sted en kvinnelege skrev at vi jenter kan ha våre følsomme punkter(soner),litt forskjellig,individuellt plassert.At man plutselig kan bli stimulert på et "nytt" punkt som ligger dypere i skjeden. Har noen andre hatt en sånn opplevelse?Pga.tykkelsen var det jo også en ny følelse når han penetrerte, men fant vel ut at jeg aldri tidligere hadde hatt penis så dypt i skjeden iallefall for der var det svært følsomt.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Ja, jeg skjønner hva du mener.Har også lest/hørt at vi kan ha g-punktet litt forskjellig plassert, noen har litt lenger inn tror jeg.Sikkert det som ble berørt da vettu. Kanskje det var en ny stilling for deg el.noe.også
Seth Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg tror nok du snakker om A-punkt hvis du følte det på fremsiden. Et veldig følsomtpunkt som ligger endel lenger inn i vagina enn g-punkt.
Gjest Nysjerrigjenta Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Visste ikke at vi hadde flere sånne punkter innover.Så spennende! men kanskje vanskelig å bli stimulert der hvis ikke han har en ganske solid størrelse da?
~banshee Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Visste ikke at vi hadde flere sånne punkter innover.Så spennende! men kanskje vanskelig å bli stimulert der hvis ikke han har en ganske solid størrelse da? Med fingrene går det også, langt inn
Gjest Gjest-"Ung mor" Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Takk,det var interessant og lære nytt om kroppen sin hihi!Det er kanskje a-punktet han berører da.Kjennes ut som det sitter på fremsiden ja og lurer på om det også har litt sammenheng med fasongen på penisen hans? Den har en sånn bøyd "bananfasong" nedover,(og er ikke helt hard men det gjør tydeligvis ikke noe): Jeg har ikke fingret meg selv,liker det best "naturellt", så jeg har aldri hatt noe berøring på dette stedet så dypt i skjeden før nå.Vet ikke om jeg har noe spesiellt dyp vagina heller..hmm.Iallefall så gjør hans str.på penis til at han når dit og det er nyydelig!! (Han har fortalt at den beste sexen for hans del har vært med kvinnene som har hatt en fødsel pga. str. så det er bra vi kan brukes også jenter!!)
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Så fint at du har funnet en som matcher deg perfekt sånn i det fysiske. Selv er mannen min litt for stor, så vi ender rett og slett opp med å ganske skjelden ha penetrering, fordi det blir vondt om jeg ikke er veldig veldig velig våt og vi er veldig forsiktige til å begynne med i samleiet i all fall. Dette blir litt for mye stress sånn på dalig basis så da blir dette skjelden... Kipt. Kanskje jeg skal fortelle ham at det mulig blir litt bedre om jeg får barn (jeg vil ha barn ser du, men han vil ikke enda, haha)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå