Gjest Shayla Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Finnes sikkert en tråd om dette et sted, men lager en ny: Jeg ønsker meg hair extensions, og har hørt om flere alternativer og synspunkter. Noen som har erfaringer med "påsydd" hår, det som flettes inn? Hvor lenge holder det og hva koster det? Ser det like fint ut? Jeg har nå en bobfrisyre som går ca til haken i lengde, burde håret være lenger? Og farger de håret slik at det passer sammen? Alt mottas med takk
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 (endret) jeg har 75 fester festet på hos frisøren med keratin, (ganske langt hår, litt over korsryggen), pris 5000-6000 kr med produkter, varigheten er et halvt år. det skader ikke på håret! jeg er kjempe fornøyd hvertfall. og du kan feste det på selvom du har så kort hår, og de finner akkurat fargen din, du kan ha så langt du vil ha egentlig. det ser veldig ekte ut. ingen har gjetta at mitt ikke er ekte. jeg anbefaler å gå på Adam&eva, de er kjempe flinke med det der! lykke til:-) Edit: Stavefeil Endret 3. februar 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
vælvare Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Finnes sikkert en tråd om dette et sted, men lager en ny: Jeg ønsker meg hair extensions, og har hørt om flere alternativer og synspunkter. Noen som har erfaringer med "påsydd" hår, det som flettes inn? Hvor lenge holder det og hva koster det? Ser det like fint ut? Jeg har nå en bobfrisyre som går ca til haken i lengde, burde håret være lenger? Og farger de håret slik at det passer sammen? Alt mottas med takk Hei Påsydd erfaring har jeg ikke men jeg har hatt mange kunder som synes det er best med kreatin tupper. Er veldig billig. Endret 3. februar 2009 av Strix
vælvare Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen. Phaedra, mod Endret 26. juli 2009 av Phaedra
Gjest Shayla Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 (endret) fjernet Dette var jeg veldig innteressert i. Hva vil kreatin tupper si? Er det sveiset på eller clips? Farger du håret så det ser jevnt ut? vil vel ikke få extetions som er prikk likt mitt hår.. jeg bor i Bærum så ikke så lang avstand. Endret 26. juli 2009 av Phaedra
vælvare Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Dette var jeg veldig innteressert i. Hva vil kreatin tupper si? Er det sveiset på eller clips? Farger du håret så det ser jevnt ut? vil vel ikke få extetions som er prikk likt mitt hår.. jeg bor i Bærum så ikke så lang avstand. hei kreatin tupper betyr at man bruker en varme tang for å sveise håret. og det sitter gått. Endret 3. februar 2009 av Strix
DDuck Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Det finnes jo mange typer keratinfester, og mye forskjellig kvalitet på håret Jeg tror prisene varierer veeeeldig fra frisør til frisør egentlig... Jeg tar f.eks 4000,- for 100 fester i lengde 50cm... skal du har lengre koster det mer, skal du ha kortere koster det mindre.. så kommer farging i tillegg... Men så er det også veldig god kvalitet på håret, og jeg har aldri opplevd noenklager eller plager med det
Gjest Shayla Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 jeg har 75 fester festet på hos frisøren med keratin, (ganske langt hår, litt over korsryggen), pris 5000-6000 kr med produkter, varigheten er et halvt år. det skader ikke på håret! jeg er kjempe fornøyd hvertfall. og du kan feste det på selvom du har så kort hår, og de finner akkurat fargen din, du kan ha så langt du vil ha egentlig. det ser veldig ekte ut. ingen har gjetta at mitt ikke er ekte. jeg anbefaler å gå på Adam&eva, de er kjempe flinke med det der! lykke til:-) Edit: Stavefeil For denne prisen, gjorde du alt hos Adam og Eva da ? kommer evt farge og klipp ved siden av ? Siden jeg har hår til haka er jeg redd det vil se ut som jeg har fått hockey sveis..
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 18. mars 2009 #10 Skrevet 18. mars 2009 (endret) For denne prisen, gjorde du alt hos Adam og Eva da ? kommer evt farge og klipp ved siden av ? Siden jeg har hår til haka er jeg redd det vil se ut som jeg har fått hockey sveis.. ja eller hun klippet det litt innenfor den prisen, slik at håret skulle blande seg fint inn med extensionsen, men jeg farget det ikke nei:P men nå skal jeg alså flette inn extensions fordi jeg har hørt såpass mye at keratinfester skader , selvom frisørene sier at det ikke gjør det, så råder deg ikke til å bli avhenig av det på en måte, bare ta det en gang eller ha et halvt års mellomrom mellom hver gang du tar ut. jeg tør i alle fall ikke å ta keratinextensions med en gang igjenn, er redd for å miste håret, så vis du ser etter en langvarig løsning, alså at du føler at du ikke kan gå rundt med håret ditt at det er for tynt for eks, da tror jeg flette metoden er best på lang sikt, men keratinfestene funker veldig fin vis du bare vil ha litt lengre hår i et halvt år;) men en ting som er sikkert og visst er at det ser HELT naturlig ut derfra, folk tror at jeg har kjempe lang TYKT hår, når jeg egentlig har veldig tynt passe langt hår forestten det med at du har så kort frisyre fra før av tror jeg ikke det blir noe, fordi festene er ved hodebunnen, og er helt usynlige Endret 18. mars 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå