Gjest Trampe Skrevet 30. juni 2003 #1 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei! Er det noen som har forslag til morgengave til mannen?? Jeg har litt lyst å gi noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 30. juni 2003 #2 Del Skrevet 30. juni 2003 Dette temaet har vert oppe mange ganger før.se litt på de eldre sidene.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 30. juni 2003 #3 Del Skrevet 30. juni 2003 Det finnes kjempemange tråder med tips her inne allerede, men her skal du få vite hva jeg gav min mann i morgengave... Jeg gav ham nemlig et portrettmaleri av oss to sammen i størrelse 50*60cm. Han ble virkelig overrasket, men det var iallfall en forholdsvis spesiell gave som han iallfall aldri hadde forventet å få! Holdbar er den også! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 30. juni 2003 #4 Del Skrevet 30. juni 2003 først må jeg bare si en sak som eg ikke har mye å gjøre med tråden, men er det noe jeg misliker så er det å få svaret "søk på tidligere tråder" når man i et innlegg ber om tips. Det kan jo være vel å bra det, og man tenker ofte så langt uten påminnelse fra andre å gjøre dette, men er ikke så lett alltid å lete seg fram etter det man lurer på -er jo et hav av innlegg! Dersom man som bruker her er lei av enkelte spørsåø, kunne jeg øsnke man heller lot være å svare, enn å ikke "gidd" men svare med å søke... Spør man, så er det fordi man øsnker ordentlig svar. Men for all del, det hender jo at å søke er stor hjelp også -jeg mener ikke det! Heller mener jeg jeg ikke at dere to som allerede har svart skulle spart dere -ikke tro det, men måtte bare få sagt dette, har ergret meg en studn bare.. NÅ -tilbake til saken. Jeg gir min mann turutstyr jeg, det øsnker han seg. Dessuten skal han få mansjettknapper dagen før dagen -han har ikke og trenger dette til bryllupsantrekket Ellers har jeg vurdert sykkel, klokke, et bilde av meg eller oss -akvarell, fotgballtur til england.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 30. juni 2003 #5 Del Skrevet 30. juni 2003 Hvis han er glad i å lage mat, kan du f.eks gi han ett kokekurs..... Jeg har gitt min man ett kokekurs hos Lars Barmen, noe han satt veldig stor pris på, spes. siden han kan velge hva slags type kurs han vil gå selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 30. juni 2003 #6 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg ga min mann gavekort på skidress - det falt veldig i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #7 Del Skrevet 30. juni 2003 Min mann fikk morgengaven på forskudd han. :D Ettersom han skulle ha vanlig svart dress med hvit sjorte og svart slips kjøpte jeg en kjempeflott slipsnål og mansjettknapper i gull til han, så han kunne bruke det på bryllupsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #8 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei, Har tenkt å gi min kjære "sykkellappen", vet at det kommer til å falle i smak!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løven Skrevet 30. juni 2003 #9 Del Skrevet 30. juni 2003 Tenkte å gi min kjære en sykkel jeg. Han bruker nemlig min hele tiden, også får vi aldri dratt på sykkeltur samtidig, så lenge vi bare har en!!! Har sett for meg at han får en sykkelpumpe/lappesaker eller flaske innpakket også kan han være med og velge sykkelen sin selv. En nyttig og bra gave synes jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 30. juni 2003 #10 Del Skrevet 30. juni 2003 På morgenen på selve bryllupsdagen fikk mannen min et kjempetøft mansjett+slipsnålsett i børstet stål (fordi han trengte det på dagen fikk han dem da). I tillegg hadde jeg laget en hjerteformet bok hvor jeg limte inn bilder av oss fra begynnelsen til nå, bilde av meg i brudeundertøy :oops:, utdrag fra mailer og meldinger vi har sendt hverandre, og jeg hadde også sangen jeg skrev til ham inni her og et par andre søte kjærlighetsdikt. Ble godt mottatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 30. juni 2003 #11 Del Skrevet 30. juni 2003 Mitt tips finner du her http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=38736 Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbruden Skrevet 30. juni 2003 #12 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg tenkte å kjøpe et speilreflekskamera til min kjære. Sammen med det vil jeg legge et "gavekort" på at jeg stiller som modell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 30. juni 2003 #13 Del Skrevet 30. juni 2003 Tenkte å gi min kjære en sykkel jeg. Han bruker nemlig min hele tiden, også får vi aldri dratt på sykkeltur samtidig, så lenge vi bare har en!!! Har sett for meg at han får en sykkelpumpe/lappesaker eller flaske innpakket også kan han være med og velge sykkelen sin selv. En nyttig og bra gave synes jeg :D Og det fungerer utmerket Løven!!! :D Mannen min fikk sykkelpumpe og 4000kr som morgengave for 2mnd siden og gikk ut selv etter en tid og kjøpte Scott-sykkelen han ønsket seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 30. juni 2003 #14 Del Skrevet 30. juni 2003 Min mann fikk "morgengaven" litt på forskudd. Han fikk mansjettknapper fra Alessi, sånne små menn i sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå