Gjest Gjest_blek_* Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Jeg skal på en fin fest på lørdag.Skal ha på meg en grønn,blå lang kjole.Utringet og viser halv rygg og armer. Jeg synes jeg trenger litt farge pga av fargen på kjolen.Så vil ha en naturlig farge,ikke oransje....og lukte særlig vondt. Hvilken kan dere absolutt annbefale? St.tropes Biotherm Lancome Dior
Gjest :) Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Jeg skal på en fin fest på lørdag.Skal ha på meg en grønn,blå lang kjole.Utringet og viser halv rygg og armer. Jeg synes jeg trenger litt farge pga av fargen på kjolen.Så vil ha en naturlig farge,ikke oransje....og lukte særlig vondt. Hvilken kan dere absolutt annbefale? St.tropes Biotherm Lancome Dior Jeg bruker Dior sin, og er kjempefornøyd med den! Bruker krem/gel-en.. Husker ikke helt va den heter, men kommer i brun tube. Den blir burn og ikke orange, og er lett å se hvor en er påført pga shimmer:) Men skal du bruke selvbruning til fest om noen dager, anbefaler jeg å kjøpe den EN GANG! Og prøve den no.. Om det er første gang du bruker den, så kan det vere litt tricky å unngå sjolder/striper (selvom jeg ikke har opplevd dette med Dior sin). Er dumt å komme missfarget til fest:p Anyways; gnikk den godt inn, og for all del husk å vaske hendene godt etterpå
Gjest :) Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Jeg bruker Dior sin, og er kjempefornøyd med den! Bruker krem/gel-en.. Husker ikke helt va den heter, men kommer i brun tube. Den blir burn og ikke orange, og er lett å se hvor en er påført pga shimmer:) Men skal du bruke selvbruning til fest om noen dager, anbefaler jeg å kjøpe den EN GANG! Og prøve den no.. Om det er første gang du bruker den, så kan det vere litt tricky å unngå sjolder/striper (selvom jeg ikke har opplevd dette med Dior sin). Er dumt å komme missfarget til fest:p Anyways; gnikk den godt inn, og for all del husk å vaske hendene godt etterpå "Kjøpe den med en gang" skulle det stå. Gikk litt fort i svingene her:). En ting til; bruk gjerne en bodylotion til å "fade" over til overganger på hender, føtter osv.
Purple Diamond Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Jeg bruker Dior sin, og er kjempefornøyd med den! Bruker krem/gel-en.. Husker ikke helt va den heter, men kommer i brun tube. Den blir burn og ikke orange, og er lett å se hvor en er påført pga shimmer:) Denne liker ikke jeg... Fin konsistens og god å påføre, men hvor i alle verden er fargen?? :gjeiper:
Gjest :) Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Denne liker ikke jeg... Fin konsistens og god å påføre, men hvor i alle verden er fargen?? :gjeiper: Haha, jeg synes det blir så mye farge at jeg ofte "tynner den ut" med bodylotion.. Merklig:p Finnes den i forskjellige nyanser kansje? Forresten, sjekket navet nå: Dior Bronze Auto-Bronzant
Gjest Gjest_blek_* Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Haha, jeg synes det blir så mye farge at jeg ofte "tynner den ut" med bodylotion.. Merklig:p Finnes den i forskjellige nyanser kansje? Forresten, sjekket navet nå: Dior Bronze Auto-Bronzant Tusen takk for godt svar... Jeg må nesten løpe å kjøpe denne nu..
Gjest Eurodice Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jeg bruker Self-tan medium fra DC-collection, er veldig fornøyd med den. Den gir fin farge og lukter ganske nøytralt. Jeg pleier å smøre meg om kvelden og ta en dusj om morgenen og bruke bodylotion etterpå. Da forsvinner det som måtte være igjen av lukt fra selvbruneren. Endret 3. februar 2009 av Belladonna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå