Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Jeg føler meg som en fjortiss igjen! Møtte en gutt i sommer som jeg ikke greide å glemme, snakket med han hele tiden etter sommerferien. Tenkte på han hele tiden, uansett hva jeg gjorde, og det gjør jeg fremdeles! Han bor noen timer fra hjemstedet mitt, så jeg tenkte jeg ikke fikk se han før neste sommer igjen. Men jeg var nettop i en annen by 1 uke, og der jobbet han akkurat samme sted,og samme uken! Så jeg møtte han selvfølgelig,og var med han noen dager, før vi igjen reiste til hver vår by.. Han skal kanskje komme til hjembyen min om noen uker å jobbe her Er det bare jeg som synes det virker ut som det er noe spesielt her? Siden ingen av oss greier å glemme hverandre, og plutselig er vi på samme sted samme tid! Lurer på om jeg skal vente å se om han kommer hit og se om det kan bli noe, eller om det er dumt pga avstanden? Ble litt rotete dette.. Er bare så ivrig Noen som har opplevd noe lignende?
Pokahonta Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Det høres ut som "love is in the air" Nyt det og kos deg med å være fjortis!!
Gjest Gjest_Annie_* Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 jeg har opplevd nesten det samme. Det kommer til å ta noen uker før jeg får se han igjen for han bor noen timer i fra meg, og tenker på ham hele tiden! jeg er i 20årene, så syns liksom det blir litt for dumt , men jeg greier ikke la være å tenke på ham.. Lurer på om noen har erfaringer med avstandsforhold/forelskelse? Han sier han har det på samme måte, men vi vet jo at menn tenker på en annen måte, han svarer feks ikke alltid på mld, fordi han er opptatt, og så glemmer han det. Føler jeg maser så mye, men vil liksom snakke med han hele tiden.. Hvordan skal jeg gå frem? Og bør jeg slutte å sende mld hver dag til han?Er så lenge siden jeg har vært oppi en slik situasjon..og er så betatt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå