maja25 Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 flere som sliter med tørre hender om vinteren?? tips til gode håndkremer tas imot med takk
Busy Lizzie Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Smør med Spenol, ikke den mest "eksotiske" kremen, men den er kjempefin. Jeg slet med samme problemet, tørre hender og albuer, etter noen dager med spenolen er jeg blitt mye bedre.
vælvare Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 (endret) flere som sliter med tørre hender om vinteren?? tips til gode håndkremer tas imot med takk hei parafin fuktighets behandling, dyppe hendene i varn parafin bad og sitte med det i ti minutter etter timinutter tar av den masken fra hendene gjør hendene baby myke. under behandling åpner porene seg og fuktigheten trenger inn når man tar av masken lukker porene seg og holder fuktig heten under huden. Du merker stor forskjell etter behandling. Endret 26. juli 2009 av vimse
Gjest Raptuza Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Eg sverger til Ahava håndkrem,,den beste i verden. Har brukt den meir og mindre i 15 år! Fås på Vita, helsekost og på nettet.
Purple Diamond Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Aco Sense & Care Rich Care Hand Cream fra apoteket - nydelig :rødme:
yggdrasil Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Jeg pleier å ha litt mentolatumsalve sammen med kremen når jeg smører hendene... Det funker kjempebra - hendene blir utrolig myke
laperla Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Jeg anbefaler Canoderm fra apotektet. Er den beste håndrkremen jeg har vært borti, og det er jaggu en del. Jobber i helsevesenet, og vasker hendene uendelig mange ganger om dagen.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Jeg anbefaler Canoderm fra apotektet. Er den beste håndrkremen jeg har vært borti, og det er jaggu en del. Jobber i helsevesenet, og vasker hendene uendelig mange ganger om dagen. Hvorfor bruker du ikke antibac eller sprit i stedet? På samtlige helseinstitusjoner her i byn har de sprit ved vasken, så man slipper å ødelegge hendene sine.
laperla Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 Hvorfor bruker du ikke antibac eller sprit i stedet? På samtlige helseinstitusjoner her i byn har de sprit ved vasken, så man slipper å ødelegge hendene sine. Bruker Antibac også, men den er heller ikke noe snill mot huden skal jeg si deg.
Gjest Heloise Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 flere som sliter med tørre hender om vinteren?? tips til gode håndkremer tas imot med takk DENNE er jeg blitt veldig glad i, ellers fungerer også DISSE helt topp for meg :D
Gjest Christabelle Skrevet 3. februar 2009 #12 Skrevet 3. februar 2009 Prøv å sov om natten med en superfet krem (jeg skal prøve Eight Hour Cream fra Arden), med hansker. Håndkrem blir borte så fort om dagen, da man vasker seg på hendene oftere enn man tror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå