Augustbrud2009 Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Lurte litt på hva prisene ligger på når det gjelder Toastmaster.. Noen som vet? Hva betaler dere andre?
helenen Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Betaler 0, kommende svigerfar tar den rollen
angara Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Det ville føles veldig rart å gi penger. Han får en liten vennegave av oss (en pose med div småting, sjokolade, alkohol av noe slag, bilder av ham og oss fra feiringen etc), samme som forloverne får, og et par andre som har hjulpet oss ekstra mye. Vår toastmaster ble veldig rørt og beæret (sa han...) da vi spurte ham om han ville ha denne rollen i bryllupet. Men det er kanskje andre tradisjoner i andre deler av landet? (Jeg kommer fra Midt-Norge.)
Augustbrud2009 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2009 Det ville føles veldig rart å gi penger. Han får en liten vennegave av oss (en pose med div småting, sjokolade, alkohol av noe slag, bilder av ham og oss fra feiringen etc), samme som forloverne får, og et par andre som har hjulpet oss ekstra mye. Vår toastmaster ble veldig rørt og beæret (sa han...) da vi spurte ham om han ville ha denne rollen i bryllupet. Men det er kanskje andre tradisjoner i andre deler av landet? (Jeg kommer fra Midt-Norge.) HAr ikke noen kjent til å være toastmaster Tror jeg...... Så må leie inn en..
angara Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 HAr ikke noen kjent til å være toastmaster Tror jeg...... Så må leie inn en.. Skal du ha live musikk/trubadur? Tror jeg har hørt noe om (muligens på amerikanske bryllupsforum) at det går an å høre om trubaduren/dj/el l kan ta på seg å være toastmaster under middagen.
Gjest Lano Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Vi betaler heller ingenting, har spurt to gode venninner om å gjøre den jobben for oss. Regner med at de får en hilsen/gave/oppmerksomhet etterpå, men har ikke helt bestemt hva det skal være enda. Det går jo kanskje an å sjekke med Standup Norge om de vet om noen lokale standupkomikere, hvis du vil ha noen som er morsomme?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 vi har spurt fetteren til brudgommen. dere må da ha en person i familie eller vennekretsen dere kan spørre??? for oss er det viktig at det er en vi begge kjenner og at det blir litt personlig
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Vi tenkte på å ha onkelen min som toastmaster, men vi kom frem til at vi vil at han skal kose seg denne kvelden og slippe og stresse over det ene og det andre. Han vi (forhåpentligvis) skal ha pleier å ta 4000kr, men siden jeg jobber med ham, og at han er i familie med min kjære (veeeeldig perifer familie, så han hadde ikke blitt bedt) håper vi på litt rabatter. Uansett, så er 4000kr billig etter det jeg har hørt. Tror normalen ligger på 7-8000kr, i alle fall på denne kanten av landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå