Gå til innhold

3.date...:)

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hjelp......:)Jeg har truffet en flott mann...han er super(i hvertfall foreløpig;)

Han er veldig opptatt av å finne på morsomme overraskelser når vi skal på date....han prater mye om alt han har tenkt til å finne på sammen med meg:)

Vi har vært på skøyter...og sist uke var vi ute å spiste, og da hadde han kjøpt rose som sto på bordet når vi kom til resturanten...sukk;)

Men....i dag er det nok en date...og han har gitt meg "oppgaven" med å finne på noe.....jeg pleier å være flink til å lage overraskelser, men ikke "under press":)

Så jeg har ingen peiling på hva jeg skal finne på....trenger ikke å være noe voldsomme greier....eller dyrt.....men er det noen som har et godt forslag?`

:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan du ikke kjøpe inn masse ingredienser og lage mat sammen. Det syns jeg er romantisk. Også en god flaske vin (hvis man liker)

Tapas kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøknaa

Kan lage en safaridate! Det har jeg gjort før. Kjøp inn grønt og brunt papir, silkepapir f.eks. Riv det opp i striper og heng opp i stua. kjøp inn (om du ikkehar fra før av) noen grønne høye planter. Rigg til med noen puter på gulvet og en engangsgrill i midten (med noe under så du ikke skader gulvet). Strø noen småstein rundt leirplassen. vips, så er dere i Kenya på 3. date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan lage en safaridate! Det har jeg gjort før. Kjøp inn grønt og brunt papir, silkepapir f.eks. Riv det opp i striper og heng opp i stua. kjøp inn (om du ikkehar fra før av) noen grønne høye planter. Rigg til med noen puter på gulvet og en engangsgrill i midten (med noe under så du ikke skader gulvet). Strø noen småstein rundt leirplassen. vips, så er dere i Kenya på 3. date.

Spennende date, men det høres litt røykete ut å grille inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med piknik inne på stuegulvet? Lag litt enkel mat og drikke. Kanskje tenne litt stearinlys rundt dere så blir det koselig stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en helt vanlig date da, dinner and a movie? Det trenger vel ikke være nye påfunn hver gang? Det enkle er ofte det beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda...helt vanlig date funker det også...men han har snakket så mye om disse overraskelsene han skal komme med...så ble litt "stressa" over det...:)

Men jeg tar han med meg på en liten tur ut...vi har en flott skog her hvor jeg bor,har kokt kakao, og tatt med litt å bite i..:)blir en kort tur for det er jo så inmari kaldt ute.....men da kan vi gå inn å kose oss under teppet i sofaen etterpå.. :klemmer: men takk for mange bra tips.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tunfisk

Tips til neste date du skal finne på, som jeg personlig har hatt god respons ved å arrangere og anbefale til mine venner.

Pakk ned noe deilig mat og drikke i en sekk. Loff med noe godt kjøttpålegg (f.eks salami) og saft på flaske f.eks.

Finn igjen din gamle lesebok fra barneskolen (det må bli den du selv fylte ut, pga at lesebøkene ble levert inn igjen), en mattebok, geografibok eller lignende. kjøp inn en liten tavle, og noen kritt.

Be han om å møte deg f.eks ved den nærmeste bensinstasjonen, uten å si hva dere skal! Dette bygger opp spenningen.

Når du møter han der, ber du han bare følge med deg. Deretter trasker dere veien hjem til deg, på ditt rom. Der kan du brette ut et sjal (bør ikke være større enn 2,5 x 2 m). Så ber du han sette seg ned. deretter går daten av seg selv. Og går praten trådt kan du tilfeldigvis dra opp noen av skolebøkene og få litt å snakke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...