Gjest Gina Mauritz Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Jeg ser mange av mine facebook-venner har meldt seg inn i disse Gina Tricot/H&M-greiene som lover dem gratis klær. Og det er fortsatt noen på KG som prøver å få andre med på dette. Selv har jeg valgt å holde meg utenfor, fordi jeg har liten tro på dette. Så nå er jeg spent: Er det noen her som har har fått gavekort/gratis klær fra Gina Tricot/H&M? Eller kjenner dere noen som har fått? Dette har jo pågått såpass lenge nå at det burde strømme inn gavekort til dem som har meldt seg på. Hvis det ikke bare er juks og fanteri da.
Gjest ts Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Var ikke de greiene der bare humbug? Det er slått fast at det ikke er Gina Tricot eller H&M som står bak. Men det er ikke slått fast at man ikke får så mye som en handlepose gratis via denne aksjonen. De som står bak kunne jo f.eks. ha skaffet seg masse gavekort billig og så "lodde" dem ut på et vis. Det er en teori mange har. Men jeg tror ikke på det selv. Derfor etterlyser jeg noen som eventuelt har fått noe som helst, for å finne ut av om jeg eller "de andre" har rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå