Gjest er Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 hei! jeg tenkte å lage morsdagskort til mamma og svigermor i år. men trenger litt inspirasjon!! noen som har noe de vil vise fram???
MissStiles Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 jeg pleier bare å kjøpe et i butikken..
Gjest KOF Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Ting ein blomeleveranse til dei, so skriv du/får du skrive gratulerer med dagen og at du er glad i dei på kortet helsing deg. Enkelt og greitt.
Gjest Marillia Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Nå mente vel trådstarter at hun ville LAGE et kort, og ønsket å se andres hjemmelagde kort Jeg scrapper, men har ikke laget morsdagskort enda. Kikk inn på forumet til www.scrapping.no - og se på underforumet for kort - der er det utrolig mange flotte morsdagskort, og selvsagt andre kort!
Gjest ts Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 hehe, ja! jeg trenger scrappetips til morsdagskortene ingen som har noen å vise fram da!?
missluna Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 (endret) Her er mitt kort Ellers kan du jo lage en sånn: , denne laget jeg i bursdagsgave da, men den kan jo erstatte morsdagskortet også? Endret 5. februar 2009 av missluna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå