Gå til innhold

Bukser med lavt liv?

Anbefalte innlegg

Gjest Deception
Skrevet

Jeg er på utkikk etter bukser, både jeans og dressbukser som har lavt liv og linning som ikke strammer. De bør se "ordentlige" ut fordi de er tiltenkt å brukes på jobb. I tillegg er jeg ganske spinkel, så de bør finnes i str 34 (26 i jeans).

Jeg er gravid, og det er for tidlig for mammabukser, men jeg liker ikke at buksene strammer i linningen. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Arhirwen
Skrevet

Melder meg på denne, for er også ute etter bukser med lavt liv i samme størrelse som du. Jeg kunne nok ha brukt mammabukser nå, men f.eks H&M har str 36 som minste str!

Hvis du vil ha et tips inntil videre (og ikke bruker noe lignende allerede), så har jeg begynt med strikk gjennom knappehullet på buksen.

Klipp et hull i hver ende av strikken, tre den gjennom knapphullet og tre begge endene på strikken (med hullene) over knappen.

Eller bruk hårstrikk :)

Eneste er at man må bruke lange topper da. :)

Gjest Deception
Skrevet

Ja, alle mammabuksene jeg har sett er i str 36 som minste, og dessuten store i størrelsen. :forvirret: Det er irriterende, for å si det mildt, og spesielt hvis man har en jobb som krever litt OK klær som sitter på plass (jeg foreleser, og det kan bli ufrivillig morsomt med klær som sklir ned).

Gjest Arhirwen
Skrevet

Satt å kikka litt på noen nettbutikker nå, og kom over noen som faktisk så veldig fine ut!

Buksene starter nederst på den siden i linken. :)

La Redoute

De har til og med str 34! Hehe..

Skrevet

Diesel Matic... veldig lave på livet, finnes i små størrelser... :)

Skrevet

Matic er ganske røffe i stilen etter min mening, men absolutt en av mine favorittmodeller fra Diesel.

Gjest Deception
Skrevet

Når jeg tenker meg om, har jeg flere Dieseljeans med lavt liv som sikkert passer fortsatt. Jeg synes det er litt kjipt å kjøpe klær som sannsynligvis bare vil passe i noen uker framover. :forvirret:

I dag kjøpte jeg en haremsbukse i moderat stil på Cubus, og den hadde bred linning som ikke gnager, og er nydelig å ha på seg. Men jeg ville ikke brukt den utenfor huset.

Skrevet

Jeg har sett flere jeans mammabukser i str 34 på lindex, var 70% avslad på dem. Men det var kanskje vanlige jeans du tenkte på. :)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg trodde ikke Lindex førte mammaklær lenger?

Jeg er i den typiske fasen hvor klærne har begynt å stramme, men hvor jeg vil drukne i mammaklær. Men jeg tipper at det vil endre seg i løpet av få uker. :ler:

Jeg får heller jobbe litt med holdningene mine, og forsøke å bli flinkere til å bruke tights og kjoler.

Gjest *lucky*
Skrevet (endret)

Jeg var veldig smal i bein og hofter i starten av svangerskapet. Lindex og HM hadde mammabukser som passet fint i stl 34 og strl 36. Skjønner at du ikke vil ha mammaklær enda men det er urtolig deilig å gå i de buksene med brei strikk i livet, særlig visst en blir oppblåst, noe mange blir i den perioden.

Endret av *lucky*
Gjest Isprinsessen82
Skrevet

Frankie B jeans sitter veldig lavt på hoftene,, :)

men de fleste er mer "hverdagslige" jeans, men kan være man finner en litt penere en innimellom.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...