Gjest EDM fanatiker Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Hei! Jeg forstår fra "alle" youtube videoer at MAC217 er THE make up brush å ha, og jeg merker det godt at jeg mangler en børste av den typen. De som bor i USA har funnet et godt alternativ på Michael's (deres variant av panduro), og jeg lever i håpet om at noen der ute i KG land har et lignende alternativ for oss her i Norge. MAC 217 er jo ganske dyr, så hvis det hadde fantes et nesten like bra alternativ til en lavere pris her i Norge, så vil jeg gjerne vite det. Tips? Tusen takk!!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Hei! Jeg forstår fra "alle" youtube videoer at MAC217 er THE make up brush å ha, og jeg merker det godt at jeg mangler en børste av den typen. De som bor i USA har funnet et godt alternativ på Michael's (deres variant av panduro), og jeg lever i håpet om at noen der ute i KG land har et lignende alternativ for oss her i Norge. MAC 217 er jo ganske dyr, så hvis det hadde fantes et nesten like bra alternativ til en lavere pris her i Norge, så vil jeg gjerne vite det. Tips? Tusen takk!! Det er jo fortsatt den samme børsten, men jeg kjøper gjerne børstesettene til MAC (fire-fem børster, med litt kortere skaft). De kommer med jevne mellomrom og i ekstremtilfellene koster hele settet like mye som én børste i vanlig størrelse, spesielt på taxfree. Da kunne du evt. ha kjøpt et basissett, de inneholder gjerne den børsten, har jeg sett. Ellers kan kanskje TBS være en idé? Jeg har ikke kjøpt børster der på mange år, men det ser ut som om de har blitt litt bedre. Jeg ville ha foreslått Bobbi Brown også, men jeg kan ikke huske at hun har en blenderbørste av den typen...
Gjest EDM fanatiker Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Ellers kan kanskje TBS være en idé? Jeg har ikke kjøpt børster der på mange år, men det ser ut som om de har blitt litt bedre. Jeg ville ha foreslått Bobbi Brown også, men jeg kan ikke huske at hun har en blenderbørste av den typen... Takk for svar. Hva er TBS? En butikk? Eller et merke?
Gjest :) Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Takk for svar. Hva er TBS? En butikk? Eller et merke? TBS= The Body Shop. No vet jeg ikke hvilken børste MAC'en som det er snakk om er, men om det er en blenderbørste, så har jeg Body Shop sin, og synes den er veldig bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå