Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet litt i kontakt med en jente på nettet, og har lyst til å be henne med ut, enten på kino eller noe sånt, ikke noe sånt alvorlig noe altså. Men når skal jeg gjøre det? Virker det for tidlig når jeg kun har hatt kontakt med henne i noen dager? Bør jeg se ting an eller bare gå på?

Vi bor i samme by og sånt, så det er ikke noe lang avstand her... Aner jo ikke hva hun tenker om meg, så er litt redd for å bli skuffet dersom hun takker nei til noe sånt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Kråkaa
Skrevet

Bare så det er sagt så har jeg ingen fordommer mot nettdating eller lignende. Synes du kan be henne ut nå jeg. Danner seg fortere en mening om mennesker når man treffer dem irl. Ta et cafebesøk f.eks.

Skrevet
Bare så det er sagt så har jeg ingen fordommer mot nettdating eller lignende. Synes du kan be henne ut nå jeg. Danner seg fortere en mening om mennesker når man treffer dem irl. Ta et cafebesøk f.eks.

Café er bra...det har jeg ikke tenkt på... Takk!

Skrevet
Café er bra...det har jeg ikke tenkt på... Takk!

Ja enig! Gå først på cafè og hvis dere finner tonen så kan dere jo finne på noe mer etterpå. Greit å finne ut hvem man liker hverandre og sånn først..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...