Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Er det vanlige å drikke rett fra kartongen i kjøleskapet (juice ol)? Det mener samboeren min.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Er det vanlige å drikke rett fra kartongen i kjøleskapet (juice ol)? Det mener samboeren min. Jeg gjør det, men bare med ting som kun jeg drikker. Altså ting som jeg selv har kjøt til meg selv. Synes det er ekkelt at man drikker av ting som andre også bruker.
Gjest *Mim* Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Nei. Ikke vanlig her, selv det hender at noen drikker resten av kartongen rett fra kartongen. Å sette den tilbake i kjøleskapet er jo ekkelt!
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Huff, jeg gjør dette om det bare er meg og mannen min som er her, ikke når vi har gjester. Jeg slurper ikke akkurat i meg og slikker og sleiker på kartongen. Kysse meg kan han gjøre, stikke tungen i minnen min og skrittet mitt kan han gjøre, men at jeg så vidt en gang i blandt setter munnen min inntil kartongen er visst ikke godtatt.
Gjest StockDama Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Gjør det ikke her heller. Med mindre jeg har kjøpt en liten brus eller en liten kartong med drikke til meg selv.
Haris Pilton Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Jeg gjør det av og til i skjul... og tipper han også egentlig gjør det det hadde faktisk ikke gjort meg noe om jeg ferska ham i det heller. men jeg hadde aldri servert til gjester noe jeg hadde drukket fra.
Gjest mil Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Som oftest synes jeg det er greiest å drikke fra glass, men ettersom det er bare meg og samboeren min her ser jeg ikke noe galt i å ta en slurk rett fra kartongen en sjelden gang. Serverer såklart ikke ting jeg har drukket fra til gjester, men samboer og jeg utveksler da såpass mye kroppsvæsker fra før av at om leppene mine har berørt åpningen på melkekartongen kan det umulig ha noe å si.
Gjest Tanita Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Så lenge andre i huset vet at det er drukket rett fra kartongen så er det vel greit. Men det er vel best om man bruker glass slik at man slipper å ha fem forskjellige appelsinjuicekartonger i kjøleskapet.
Gjest Bond Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 Tja, jeg hadde ikke hatt noe problemer med at samboeren har drukket fra kartongen. Eller omvendt. Men jeg synes det er vanskelig å drikke fra kartongen, så foretrekker glass. Men jeg ser heller ikke problemet - det er jo greit å kysse men ikke dele kartong? Drikker dere heller aldri fra samme flaske eller.. ?
Mariehønen Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Nei vi drikker av glass. Synes det er litt ekkelt med de bakteriene som kommer oppi melka/julicen og blir liggende der og godgjøre seg til neste gang noen skal ha noe å drikke. Synes ikke det kan sammenlignes med å kysse. Liker heller ikke tanken om at jeg har gjester (eller er gjest) som serveres noe som jeg vet jeg ikke har drukket av men som mannen kanskje har drukket av. Æsj...
Megana Skrevet 3. februar 2009 #11 Skrevet 3. februar 2009 Gjør ikke meg stort for å være ærlig, men jeg ville aldri servert noen noe som helst fra kartong/flaske jeg eller sambo kunne ha drukket fra. Nå bruker vi som oftest glass, men jeg tror jeg hadde tatt det helt med ro om jeg hadde sett han tatt en slurk av frokost-juicen en morgen
Gjest Bond Skrevet 3. februar 2009 #12 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Bare som det er sagt, jeg hadde heller ikke servert samme juicen til andre, men jeg har ingen problemer med å dele med samboeren Endret 3. februar 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #13 Skrevet 3. februar 2009 Er det vanlige å drikke rett fra kartongen i kjøleskapet (juice ol)? Det mener samboeren min. Fant du ikke noe annet å pirke på i hjemmet.
Gjest Wind Skrevet 3. februar 2009 #14 Skrevet 3. februar 2009 Det skjer vel, særlig hvis det ikke er mye igjen, og man har tenkt å drikke opp resten. Ellers går det vel egentlig mest i vann, så da mister vi litt den problemstillinga.
camilla* Skrevet 3. februar 2009 #15 Skrevet 3. februar 2009 Er det vanlige å drikke rett fra kartongen i kjøleskapet (juice ol)? Det mener samboeren min. det skjer aldri. Mannen drikker av kartongen når han vet han skal drikke opp alt. Men han vet jeg ikke setter pris på det.
Terje79 Skrevet 3. februar 2009 #16 Skrevet 3. februar 2009 heh.. eneste tilfellene jeg drikker rett av kartongen er når jeg ikke har planer om å sette den tilbake i kjøleskapet.. forventer forsåvidt det av andre også, men om kjæresten hadde gjort det så tviler jeg på at det hadde plaget meg nevneverdig..
Cata Skrevet 3. februar 2009 #17 Skrevet 3. februar 2009 Niks, det gjør jeg aldri, og jeg er aleneboer. Drikke av en brusflaske kan jeg fint gjøre, men ikke av kartonger. For det første synes jeg det er ubehagelig og for det annet smaker det jo av pappkartongen. Og noe skal jeg vel bruke glassene til ?
Donnie Darko Skrevet 3. februar 2009 #18 Skrevet 3. februar 2009 Spørte nettopp dama om det og det viser seg at vi gjør det begge to.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #19 Skrevet 3. februar 2009 Du får bare godta det. Det er mannen som bestemmer i et forhold.
Gjest Kråkaa Skrevet 3. februar 2009 #20 Skrevet 3. februar 2009 Du får bare godta det. Det er mannen som bestemmer i et forhold. Han du er sammen med,han snakker vel ikke tysk og har en liten sort bart? Og marsjerer dagen lang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå