Gå til innhold

Sliter med hodet..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_twinky_*
Skrevet

Hei.

Jeg har i litt over to måneder slitt noe forferdelig med hodet mitt... jeg leser ting, men husker ikke en dri**, (som da gjør det vanskelig å skrive). Når jeg prater til folk virker alt det jeg sier meningsløst, og jeg føler ikke at jeg er noe særlig glad i det siste... jeg har ingen venner... Dette er helt j*vlig!! Det føles som om jeg er i en sovemodus hele tiden,- slik har jeg aldri før vært i mitt liv!

Jeg er utrolig lei meg akkurat nå,- føler meg urolig hele tiden og VIL endre livet mitt. Har så lyst til å ta et helt år fri fra skolen og få pleie for å bli mentalt frisk og så starte på nytt igjen.

Jeg trenger hjelp men vet ikke hva jeg kan gjøre. Har så lyst til å bli frisk igjen,- snakke ordentlig, vise følelser, ha litt liv i meg. Jeg håper at dere forstår hvordan jeg har det.... hva kan jeg gjøre ?

Takker så mye for alle råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;)

For det første så tenker jeg at du skal vite at du ikke er alene om å ha det sånn.

For det andre, jeg er ikke lege og det er klart at det er vanskelig å si noe sikkert utfra det du skriver,t men jeg synes at du skal komme deg til fastlegen din snarest. Så forklarer du han akkurat det samme som du skriver her. Jeg tenker at du kan ha fått en depresjon eller du kan ha problemer med stoffskiftet ditt, da kan man bli deprimert og få problemer med konsentrasjon etc. Se www.stoffskifte.org

Det er viktig at legen tar blodprøver som kan utelukke sykdom før man tenker på behandling av depresjon. Det er nok best å ta tak i dette så tidlig som mulig.

Lykke til, håper du får det bedre snart;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...