Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å få håret mitt kjemisk rettet, slik at det blir mindre vedlikeholdstid på det til vanlig. Er det noen som har fått dette gjort med bra resultat, eller som kan fortelle litt om sine erfaringer?

Bor i Bergen dersom noen skulle ha tips om en salong som er flinke på slikt.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ser ingen har svart deg.. Jeg gjorde dette hos Think Hairwear ved Fløibanen. Brukte da en metode som heter Straight and Shine. Det funket kjempebra! Er et halvt år siden jeg gjorde det, og det er fortsatt like rett. Det ble litt slitt rett etterpå, siden jeg tidligere hadde stripet håret en del, men etter masse kuring så ble det mye bedre. :)

Det blir ikke helt pinnestritt om du lar det lufttørke etter at du har vasket det, men blir ikke mye fall hvertfall. Om jeg føner det så bli det i grunn helt stritt. :)

Skrevet
Ser ingen har svart deg.. Jeg gjorde dette hos Think Hairwear ved Fløibanen. Brukte da en metode som heter Straight and Shine. Det funket kjempebra! Er et halvt år siden jeg gjorde det, og det er fortsatt like rett. Det ble litt slitt rett etterpå, siden jeg tidligere hadde stripet håret en del, men etter masse kuring så ble det mye bedre. :)

Det blir ikke helt pinnestritt om du lar det lufttørke etter at du har vasket det, men blir ikke mye fall hvertfall. Om jeg føner det så bli det i grunn helt stritt. :)

Hadde du mye fall/krøller før du gjorde det?

Gjest Gjest
Skrevet
Hadde du mye fall/krøller før du gjorde det?

Ja hadde krøller, men ikke sånne ekstremt ville krøller da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...