Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #41 Skrevet 2. juli 2003 Du...Achmed...hva er en daskepølse?? Nytt organisk SM-leketøy. Mellomting mellom batong og fenalår. Hygge først, så mat. Omtrent som engangstallerkner med mais-stivelse som basis. Forøvrig hadde vi et offentlig tilfelle med pølsedasking for noen år siden. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=30959
OppNed Skrevet 2. juli 2003 #42 Skrevet 2. juli 2003 TO skrekkscenarier??? Kom på en til, som har med det å ligge i telt å gjøre. Hva GIR dere meg for følelsen av at noe sniffer utenfor teltduken??? Når man først får for seg at noe sniffer utenfor teltduken, så er det jo klin umulig å bli kvitt tanken på at et eller annet befinner seg der. Egentlig så er teltliv en splendid anledning til å brushe opp spøkelseshistorier og skumle filmer og nifse historier fra når liten. Om skaumenn, spøkelser, sniffedyr, snutedyr, krypdyr, mygg med kjempeblodsugersnabler og slike ting. Lå en halv natt våken og innbilte meg at jeg hørte sniffelyder en gang. Plagde vettet av elskling som bare ville sove. Og endte opp som en bitteliten ball som omtrent lå oppå ham og gav ham ryggplager neste dag. Bare for å våkne og plage meg selv i en hel time fordi jeg ikke ville se folk. Om morgenen altså. Blir dere aldri redde i telt? Av og til så er det nesten sånn at det er stilig å skremme vettet av seg selv :o Maiken
Gjest Achmed Skrevet 2. juli 2003 #43 Skrevet 2. juli 2003 Tror jaggu jeg skal krype til korset og registrere meg, jeg
OppNed Skrevet 2. juli 2003 #44 Skrevet 2. juli 2003 Achmed skrev Nytt organisk SM-leketøy. Mellomting mellom batong og fenalår. Hygge først, så mat. Omtrent som engangstallerkner med mais-stivelse som basis. Du store alpakka :o :o Det var da noe til niste å ha med på telttur!!!! Skal skremme vettet av elskling en gang og foreslå dette! Takk, Achmed Ja...kryp til korset! Kryp, kravle...sniff deg frem til korset! Nå! Carpe Diem! Maiken
Mathias Skrevet 2. juli 2003 #45 Skrevet 2. juli 2003 Men Maiken da... Hva er det som har skapt disse traumene dine?... Å telter jo å høre naturen, vinden, kjenn elukter, sovne til vinden som blåser og vannet som sildrer. Telte er å være nær naturen, langt borte fra blind vold, bilulykker, innbrudd, psykotiske naboer og fabrikkrøyk. Å telte er å slappe av og nyte friheten og roen. Ikke å være redd for småfugler og trærne som visker god natt vettu....
Madison Skrevet 2. juli 2003 #46 Skrevet 2. juli 2003 Etter jeg så Villamrk kommer jeg ihvertfall ikke til å sove i telt :-?
OppNed Skrevet 2. juli 2003 #47 Skrevet 2. juli 2003 Å telte er å slappe av og nyte friheten og roen. Ikke å være redd for småfugler og trærne som visker god natt vettu.... Skal tenke på dette neste gang. Det var jo en nydelig måte å si det på...trær og småfugler som hvisker god natt...ikke skumle vesener som sniffer... Maiken
Achmed Skrevet 2. juli 2003 #48 Skrevet 2. juli 2003 Nå er jeg så inspirert at jeg tror jeg ligger ute i natt. Teltet er jo alt oppslått, så....
Mathias Skrevet 2. juli 2003 #49 Skrevet 2. juli 2003 De skumlingen som sniffer bor i byen og lukter lim de Maiken... Madison: Med en sterk arm rundt deg hjelper det vel litt på filmminnene da?...
Madison Skrevet 2. juli 2003 #50 Skrevet 2. juli 2003 *kikker rundt meg* nei...ingen sterke armer i umiddelbar nærhet.. ingen armer i det hele tatt faktisk :-?
Gjest Tiit Skrevet 2. juli 2003 #51 Skrevet 2. juli 2003 Hmmmm.... ser at tråden min satte både minner og frodig fantasi i sving! Tror jammen at telting må defineres som ekstremsport.... Hos oss er det iallefall veldig populært. Men det er klart at det blir noe annet å campe 3 meter fra kjøkkenet, med dusj, toalett, vaskemaskin, tørketrommel og eller alle bekvemmeligheter i nærmeste nærhet.. enn å ligge i egen svette og urin i dagesvis (eller noe lignende)! Jeg liker trærne som visker godnatt og godmorn og det hele!
Molanya Skrevet 2. juli 2003 #52 Skrevet 2. juli 2003 Telt er generelt sett noe dritt. Vått, for tynt, for lite.
LilleBille Skrevet 2. juli 2003 #53 Skrevet 2. juli 2003 Jeg liker trærne som visker godnatt og godmorn og det hele! Hører det godt gjennom det åpne vinduet mitt jeg ... :oops:
Brownie Skrevet 3. juli 2003 #54 Skrevet 3. juli 2003 Hører det godt gjennom det åpne vinduet mitt jeg ... :oops: ...so do I. Nei takke meg til dagsturer i skogen istedet... for så å komme hjem til ordentlig dusj og varme boller og kakao 8) Brownie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå