Gjest Tromsøbrud! Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hei! Vi skal gifte oss i ishavskatedralen til våren, tenkte jeg kunne lage en tråd der vi samler opp tips man kan få bruk for i planlegging av bryllup her i byen! Skal vi se.. Hittil har vi: Kjøpt kjole på Hans og hennes, er kjempefornøyd med servicen der! Leid Løkta, er ett kjempefint lokale, utrolig koselig! Det var ikke mye! Er det noen her som kan svare meg på hvor man får leid servitører? Og om det er noen plasser man kan leie duker/serveringsutstyr? Har visst litt dårlig tid, er bare to-tre mnd igjen..
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Prøv å spør noen av hotellene i byen, kanskje du kan få leie gjennom dem. Rica, SAS, Scandic... Ellers tror jeg muligens at Løiten lys leier ut duker, de leier i alle fall ut lysestaker osv.. Vi er så heldige at det er alt av servise i lokalet vi leier, og vi får låne duker gjennom en venn Skal dere ha live-musikk? Det er kanskje ikke plass til det på Løkta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå