Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg skulle vært hos en flink tannlege snart, gjerne som har god peiling på syreskader og fiksing av tenner med slike skader. Har tidligere vært borti tannleger som er kjempehyggelige og snille, men som ikke gjør det beste for tennene mine. Har også vært borti noen som sier Slutt og drikke brus, selv om jeg sier at skadene ikke oppstår av sinnsyk brusdrikking. Ser etter en seriøs tannlege som gjør jobben sin grundig og ordentlig. I Trondheim kommune, ikke i sentrum. (hvis ikke den beste er i sentrum da) Er det mye forskjell på priser? Vil selvsagt ha så billig som mulig, men viktigst at tannlegen er FLINK!
Rioja Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Verdens beste tannlege heter Nina Sivertsen og holder til i Tanngården i Trondheim sentrum!!! Anbefales på det varmeste! Hun fikk ordnen på mine tenner, noe ingen andre hadde klart før!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Verdens beste tannlege heter Nina Sivertsen og holder til i Tanngården i Trondheim sentrum!!! Anbefales på det varmeste! Hun fikk ordnen på mine tenner, noe ingen andre hadde klart før! Vet du noe om hun er spesialist på visdomstenner? Det er ikke tannlegger som er det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå