Gjest Gjest_ELVIRA_* Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 er det noen her som har lest boken/sett filmen? Den er helt fantastisk..Handler om en vakker gutt som ønsker at portrettet av ham skal eldes og ta alle hans synder oppfylt istedet for han selv.Han får ønsket oppfylt,men det viser seg å ha større konsekvenser enn han hadde tenkt seg.. Jeg er ute etter filmen,ikke den fra 1945 men den av nyere dato,filmatisert med Josh Duhamel som Dorian Gray. Hvis noen kan si meg hvor jeg får tak i den er jeg dypt takknemlig..!
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 er det noen her som har lest boken/sett filmen? Den er helt fantastisk..Handler om en vakker gutt som ønsker at portrettet av ham skal eldes og ta alle hans synder oppfylt istedet for han selv.Han får ønsket oppfylt,men det viser seg å ha større konsekvenser enn han hadde tenkt seg.. Jeg er ute etter filmen,ikke den fra 1945 men den av nyere dato,filmatisert med Josh Duhamel som Dorian Gray. Hvis noen kan si meg hvor jeg får tak i den er jeg dypt takknemlig..! Enkelt søk på Google kom et av første treff på http://cdon.no/film/the_picture_of_dorian_gray-511885
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Heter ikke boka bildet AV Dorian Gray på norsk :klø: Ikke at jeg har peiling, har bare lest den på engelsk, men det høres mye mer logisk ut!
Gjest *Mim* Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Hæ? Har du ryddet bort mitt velmente råd om at det heter "Bildet av Dorian Grey"?
Gjest Gjest_Elvira_* Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Boka heter Bildet AV Dorian Gray på norsk ja.Dette var kun en hastig skrivefeil fra min side(og..forøvrig THE PICTURE OF DORIAN GRAY på engelsk) tusen takk for svar..jeg fant filmen på dvdhuset hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå