Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg til å være borte fra kjæresten i 3 mnd. Skal på reise. Noen som har erfaringer med det samme? Vi har vært sammen i to år. Er alltid sammen i helger + et par dager i uken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg -backpakket 5 mnd med noen veninner mens kjæresten var hjemme...

Var nok mye værre for han enn for meg, men prøvde å få sendt mail ol så ofte som mulig. Nå er vi heldigvis ganske selvstendige og stoler på hverandre så det gikk ganske greit... Men han er ikke så veldig glad i å høre om turen... Tror han avnet meg mer enn han trodde han kom til å gjøre.....

Gjest Gjest_søta_*
Skrevet
Gruer meg til å være borte fra kjæresten i 3 mnd. Skal på reise. Noen som har erfaringer med det samme? Vi har vært sammen i to år. Er alltid sammen i helger + et par dager i uken.

Hvis det er ment å vare og dere er glad i hverandre så er ikke dette noe problem. Men jeg innrømmer at det er utrolig kjedelig å være den som er igjen, mens den andre er ute og opplever verden. Kos deg hjemme og ha gode venner rundt deg. Tre måneder går fort.

Lykke til!

Skrevet

Skal selv være borte fra kjæresten min i 3 mnd til høsten pga studier på bali men ser ikke på det som noe problem og det gjør forsåvidt ikke han heller.han støtter meg og synes også selv at dette er noe jeg må gjøre når jeg har sjangsen til det. Tror forholdet kun kommer til å gro sterkere og det går jo ann å holde god kontakt over msn og mail. Savnet er jo der når man er borte fra hverandre, men da er det bare å gjøre morsomme ting å prøve å tenke på noe annet =)

Skrevet

Har dårlig erfaring, fant seg ny etter en mnd.

Skrevet

Var selv ute og reiste i 5 uker, gikk helt fint.

Noen år senere, var han et år i Libanon, hjemme på leave 3 ganger i løpet av det året, tror jeg. Det var tøft, men det gikk. Dette var før mail og mobil, så det ble MANGE brev. Jeg bodde hjemme, jobbet, var med venner, og hadde det helt OK, men selvfølgelig savnet jeg ham. Vi er gift i dag.

Skrevet

Jeg har også vært borte 2-5 mnd i hele livet mitt. Når jeg var ung endte dette som regel med katastrofe da damene rett og slett ikke taklet det. Sikkert for mange med rastløshet, følelser og generell knulletrang. Senere når jeg passerte 26-27 roet dette seg endel og det ble lettere å holde på damene. De var vel mer modne og så kanskje litt lengre frem i tid da.

Skrevet

Kjæresten min var borte fra meg 3mnd, våren sist år.

Jeg savnet han jo hele tiden, men cluet er bare å holde seg busy, og ellers være flink til å sende hverandre mail, evt. at du sender han kort fra de forskjellige stedene du drar og sånn. :)

Etterhvert vil det nok bli en vane for han at du ikke er hjemme, også er det jo som sagt bare for deg å være flink og prøve å få besøkt internettcaféer og sånn, sånn at du viser at du ikke glemmer kjæresten din der hjemme, selv om du er på tur :)

Lykke til, det kommer sikkert til å gå bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...