Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Noen andre som skal gifte seg 6 juni? Hvor langt har dere kommet i planlegginga?
maja25 Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 skal gifte oss 6 juni.. dette er i boks: kirke lokale kokk, servitører - meny frisør/make-up kjole fotograf forlovere toastmaster innbydelser bordkort ringer overnatting for tilreisiende gjester kakebakere ) tror det var det - hvertfall det jeg kom på for øyeblikket.. du da?
Neytiri Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Gifter oss opp i Norefjell 6. Juni, 2009!!! vi har ordnet: kirke Prest(islandsk) Kor til kirken Lokale(hotell med mat og vin) innbydelser toastmaster forlovere frisør make-up kjole underskjørt Korsett(m/strømpebånd og truser) sko slør Brudepikekjoler fotograf ringer overnatting for gjester Bryllupsuiten Bryllupsreisen Blomster Tror det er fortsatt noe igjen...men men det er sånne små ting! du???
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har ordnet : [*]Kirke [*]Lokalet [*]Forlovere [*]Toastmaster [*]mat, kokk og servitører [*]Har kjøpt inn alkohol [*]Innbydelser [*]Bordkort [*]Små gaveeske [*]Brudepikekjoler [*]Brudekjole [*]Sko, slør og tiara [*]Holdt av hotellrom for tilreisende [*]Bestilt brudesuite [*]Bestilt musikk [*]Bestilt frisør time til mjeg, forlover og brudepiker Jeg tror det var det hittil.. Vi tenkte å høre på litt priser til kake og sånt idag. Skal dere skifte navn? Når skal dere sende alle skjemaene? Nå er det ikke lenge igjen :D
maja25 Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 jeg skal skifte navn - og kommer til å ha nytt navn før bryllupet. dette fordi da er alt i orden før sommerferien - nytt pass og reise
Neytiri Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Skifter ikke navn, men er jo ikke norsk da.....islendinger beholder navna sine.. Hadde nok gjort det ellers da...syns det er søt tradisjon
Kohana Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Vi gifter oss også den dagen Har ordnet: Vigsler, avtalt møte Skrevet ut vigselpapirer Lokale, inkl. pynting, mat Servitører Sminke Frisør Kjole & sko Undertøy Forlovere Sendt ut invitasjoner Laget hjemmeside Oppretttet gaveliste Bestemt farger på blomster Bestemt bryllupskake Bestemt drikke Lastet opp mye musikk til festen Funnet frem til sang i vielsen Planlagt program/sanghefte Kjøpt gjestebok Fotograf Gjestegaver Bryllupsreise Det tror jeg var alt?
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Hurra for super fin dato! Ting i box lokale (m kokk, mat, pynt osv) kirke prest kjole inbydelser bil fotograf og location buss fra kirke-fest hornorkester ved velkomst til lokalet frisør Ting å fikse; DJ, musikk i kirke, kirkeprogram,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå