Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Det morsomste man kan lese på dataforum er innlegg som "problemer med musa", "musa virker ikke", "hvordan vaske musa" og alt som har med musa å gjøre. Det finnes ikke noe morsommere. Mulig jeg er noe barnsligere enn de fleste, men jeg klarer ikke å la være å tenke koffert. Så, hva slags mus har du da?
feuerstein Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 trådløs ;P Enda bedre/verre, alt ettersom: "stort sett trådløs" :gjeiper: Til vanlig bruker jeg TrackPoint, men til grafisk arbeid har jeg optisk kablet. De stasjonære er satt opp med optisk kablet, kule kablet og trackball. Sistnevnte er limt til underlaget da dette har en tendens til å hoppe i dårlig vær.
Gjest Lommerusk Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
GlaJenta88 Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Jeg bruker selvsagt bollemus: http://www.verydodgy.com/pics/computing/photos/photo38.html Så søt
Gjest Lommerusk Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 trådløs ;P ...eller som ei på jobben kalte det, løsmus...
Kamikatze Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Søt?? Nå er jeg nesten like forvirret som denne karen. O hjul med din glede?!
Nelly Pelly Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Hva er forskjellen på gud og Microsoft? Microsoft har "fikset" en trådløs mus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå