Gjest pasta Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hvor ser deg bruker garnstudio flittig, som er helt genial bare lurte på om dere andre brukte andre tilsvarende sider som jeg kan få litt inspirasjoar så lyst å strikke en babygenser eller sett, da jeg har så mye babyullgarn liggende i hvitt og blått! Tips
Aeryn Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hvis det går greit med engelskspråklige oppskrifter så bør du bli medlem på Ravelry. Der finner du utrolige mengder med oppskrifter og inspirasjon. Edit: Rettet skrivefeil. Endret 8. februar 2009 av Aeryn
iden Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Det er det absolutt ingen tvil om!! Bli medlem nå!! Så kan du jo bruke ordlista til Garnstudio om de engelske oppskriftene blir litt forvirrende:) Lykke til!!
Gjest AnneShirley Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har nettopp meldt meg inn i Ravely jeg også. Og har alt funnet mange oppskrifter jeg kunne tenke meg å teste.. (skal begynne på den første i dag ) Så jeg takker for supert tips!
Fjellsippa Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 På stickamera.se finner du linker til mange mønster. Jeg fant den nå, så jeg har ikke sjekket så mange. Men det ser jo lovende ut.
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Prøv www.pickles.no. Enkle og fine oppskrifter fra to norske jenter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå