Gå til innhold

Hvordan skal jeg forklare hva jeg ønsker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trudelutt_*
Skrevet

For noen uker siden møtte jeg en mann jeg kjenner litt fra før på byen. Vi gikk hjem til meg for å drikke vin, og endte opp med nesten å ha sex. Dvs masse klining og klåing, men beholdt stort sett klærne på.

Etter Noen timer reiste han jeg (jeg som ba ham om det) Han spurte om tlf mitt, og det ble til at vi fortsatte seansen på sms :rodme:

Jeg har lyst å møte ham igjen, og jeg aner ikke hvordan jeg skal gripe saken an...i og med at vi har bygd opp forventningene med den hersens smsgreien. Jeg vet at han hadde regnet med sex, noe som er helt greit, jeg har også lyst å ha sex med ham. Problemet er at jeg har inntrykk av at han ikke har noe imot et rent "sex forhold" Dvs av typen: stikke innom for å knulle og så gå hjem igjen....Det er ikke et type forhold jeg vil gå inn i. Samtidig som jeg overhode ikke ser for meg ham som en kjæreste, så må han være en jeg trives sammen med utenfor senga også. Jeg vil at vi skal kunne se en film sammen, men ikke møte vennene hans, hvis dere skjønner.

Hvordan skal jeg få sagt dette uten at det høres ut som en byttehandel ala "hvis vi kan gå en tur annenhver uke, så kan jeg ha sex med deg" Poenget er jo at jeg ikke vil ligge med noen som ikke liker meg godt nok til å tilbringe tid sammen med meg.

Når skal jeg si det? Mulig han vil føle seg snytt, hvis jeg venter til vi sitter der med hvert sitt hvitvinsglass, men det er kanskje ikke noe jeg skal bekymre meg for?

Jeg har barn og jobber masse så et forhold som innebærer mye forpliktelser vil jeg ikke ha heller. Men har inntrykk av at menn stort sett tror kvinner ønsker det.

Dere skjønner sikkert at jeg er grønn på området, utrolig at jeg har klart å få barn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett kort tips: ærlighet varer lengst :)

Du er usikker på hva han ønsker, og han er kanskje det på deg også? Snakk med ham du.

Skrevet

Jeg vet jo at jeg må snakke med ham på en eller annen måte. Det jeg lurer på er om jeg bør gjøre det før/samtidig som jeg tar iniativ til en "date? Hvis vi møtest uten at jeg sier noe vil han garantert forvente sex.

Samtidig synes jeg det virker litt "teit" å komme med masse om og menn og hvis i forkant av et iniativ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...