Gå til innhold

Hvrdan involvere 14 åringen i bryllupet?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mamma_*
Skrevet

Jeg har en sønn på 14 år. Jeg skal gifte meg med mannen jeg elsker.:) Men jeg har et lite dilemma. Jeg ønsker at sønnen min skal være litt involvert i bryllupet. Hadde han vært liten kunne han vært brudesvenn eller ringbærer.

Men han vil ikke ha en så synlig rolle.

De fleste på forloveden min sin side kjenner ikke gutten, bortsett fra famillien hans, selvfølgelig. (Avstandsforhold.)

Jeg er redd han bare skal føle seg som et av de mange barna der.

Noen som har tips, eller tanker om dette?

kanskje jeg er alt for bekymret bare? (Igjen:sukk: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier han selv? Kanskje han bare er glad for å slippe unna? Hvis ikke ville jeg planlagt noe i samarbeid med ham, så han ikke føler seg presset.

La han sitte oppe sammen med dere under middagen, kan være nok det kanskje.

Skrevet

kanskje han kan dele ut kirkeprogram? kanskje tenne et lys eller noe sånt i kirken?

han kan sitte sammen med dere (som nevnt over)

ringe i bjella når folk kan gå til bords?

men hvis han ikke vil ha noe særlig oppmerksomhet holder det kanskje om du nevner han i talen din..?

Skrevet

Han kan jo føre deg til alters?

Skrevet

Å, det gav meg frysninger når forslaget om at han kunne føre deg til alters. Noe så søtt! Mange gode forslag her. Veldig lurt å spørre ham, hva har han egentlig lyst til? Fortelle hvor viktig det er for deg at han tar del. Fjortiser skjønner ikke alltid sånt ;) hehe. Prins Joakim hadde sønnene sine som forlovere. Noen andre enn deg kan tipse ham om å lage en sang, holde en liten tale e.l.

Hyggelig at du har ham i tankene og vil at han skal få bidra. Et godt utgangspunkt for et fint bryllup :)

Skrevet

Han jeg skal gifte meg med har en sønn som vil være 13 år når vi gifter oss. Vi har i tillegg to døtre som vil være 1 og 3 år. Disse skal være brudepiker. Jeg synes også ta det er viktig å involvere han uten at det blir noe han ville føle er ubehagelig. Jeg tenkte at han kunne stå ved døren å dele ut kirkeprogram fra en kurv bl.a. I tillegg tenkte jeg at han kunne gå inn sammen med forloverene og legge ringene ved alteret før jeg kommer inn sammen med brudpikene og pappaen min. Hadde da tenkt å enten ha ringene på en pute eller et fint, lite fat med ringesken og blomster på. Vi skal ha alle barna ved voksenbordet, så alle barna blir en del av hele selskapet uansett. Han har en kusine på 9 år som han pleier å gå godt sammen med som også skal være med, så jeg er ikke bekymret for at han skal føle seg utenfor. Tror vi kommer til å la han delta på hans premisser og ikke tvinge han til noe dersom han synes det er noe som er dumt.

Skrevet
Jeg har en sønn på 14 år. Jeg skal gifte meg med mannen jeg elsker.:) Men jeg har et lite dilemma. Jeg ønsker at sønnen min skal være litt involvert i bryllupet. Hadde han vært liten kunne han vært brudesvenn eller ringbærer.

Men han vil ikke ha en så synlig rolle.

De fleste på forloveden min sin side kjenner ikke gutten, bortsett fra famillien hans, selvfølgelig. (Avstandsforhold.)

Jeg er redd han bare skal føle seg som et av de mange barna der.

Noen som har tips, eller tanker om dette?

kanskje jeg er alt for bekymret bare? (Igjen:sukk: )

Min stesønn fulgte sin mor opp krkegulvet når hun giftet seg på nytt. En utrolig flott ting å gjøre:) Og han var superstolt!! Nå er han bare 8 år, da.

Når jeg og hans far skal gifte oss, så skal han leie lillesøster opp foran oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...