Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #1 Del Skrevet 29. juni 2003 Har dere noen erfaringer eller forslag på å bekrefte et forhold med symboler, uten å forlove seg? Av ulike grunner ønsker vi (jeg) ikke å gifte oss, men ønsker allikevel å bekrefte forholdet. "Vise med noe" at det er oss for resten. (Hørtes det litt spesielt ut?) Ja, ja noen gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 29. juni 2003 #2 Del Skrevet 29. juni 2003 blande blod :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 30. juni 2003 #3 Del Skrevet 30. juni 2003 Finne et sted som bare er deres og risse inn initialene i et hjerte i et tre. Så kan dere jo dra tilbake når dere har runde bryllupsdager og være litt romlemantiske der dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. juni 2003 #4 Del Skrevet 30. juni 2003 Finne et sted som bare er deres og risse inn initialene i et hjerte i et tre. Så kan dere jo dra tilbake når dere har runde bryllupsdager og være litt romlemantiske der dorian Innmari trist den dagen treet er borte da.. (Har sett reklame på TV jeg) Det går jo an å kjøpe like ringer eller et annet smykke, selv om man ikke forlover seg. Eller hva med tatoveringer som hører sammen? (Det er vel ikke nødvendig å nevne at tatovering av navn er litt risky) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 30. juni 2003 #5 Del Skrevet 30. juni 2003 Hva med Venneringer? Ex-svigermor og hennes nye type kjøpte seg det. Husker ikke hvordan de så ut, men tror det kan være hva slags ringer som helst. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 30. juni 2003 #6 Del Skrevet 30. juni 2003 Like tatoveringer...dritkult!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 30. juni 2003 #7 Del Skrevet 30. juni 2003 Finne et sted som bare er deres og risse inn initialene i et hjerte i et tre. Innmari trist den dagen treet er borte da.. (Har sett reklame på TV jeg) Har en historie om det å rispe inn hjerter og navn i et tre: I Tyrkia i et området som var plaget av store myrområder, importerte man en type tresort (husker ikke navnet) som vistnok har en voldom bra oppsugningsevne slik at man kan ha dyrka mark i dette området alikevel. Det ble plantet en "alé" med trær igjennom dalen, og denne har de Tyrkiske guttene lært seg å utnytte overfor jenter som kommer til landet på ferie. Gutta tar jenta med på en romantisk gå tur hånd-i-hånd opp denne "aléen", hvorpå han risper inn et hjerte med hennes navn i og dato. Jenta syns selvsagt dette er veldig romantisk. Det hun ikke vet, men som han vet til fulle, er at denne tre-typen faktisk flasser av barken på stammen. Så etter en 2-3 ukers tid har altså hjertet han skjærte inn, falt av treet. Jenta sitter hjemme og tenker på den fantastisk romantisk fyren hun traff nedi sydenland, mens Tyrker'n på sin side.... ja han rusler opp "aléen" hånd i hånd med en ny dame klar med lommekniven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #8 Del Skrevet 30. juni 2003 Har tenkt på det med "venne" ringer, men er litt usikker. Vet ikke hva sambo synes om det, og blir det ikke mange spørsmål om det er forlovelse? Takk for svar så langt, tar gjerne imot flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 30. juni 2003 #9 Del Skrevet 30. juni 2003 Det hun ikke vet, men som han vet til fulle, er at denne tre-typen faktisk flasser av barken på stammen. Så etter en 2-3 ukers tid har altså hjertet han skjærte inn, falt av treet. Jenta sitter hjemme og tenker på den fantastisk romantisk fyren hun traff nedi sydenland, mens Tyrker'n på sin side.... ja han rusler opp "aléen" hånd i hånd med en ny dame klar med lommekniven Med fare for å bli beskyldt for avsporing: TAKK TIL DEG, KRISTIAN 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokså Skrevet 2. juli 2003 #10 Del Skrevet 2. juli 2003 Hvis dere vil 'vise' forholdet for hele resten av verden er vel det mest praktiske et fysisk bevis som dere bærer på dere Mine forslag: ringer, tattiser, smykker, armbånd, piercing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 2. juli 2003 #11 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg og kjæresten min har like tatoveringer: En ring. Vi har den på forskjellig sted, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. juli 2003 #12 Del Skrevet 2. juli 2003 Dere kan jo gjøre som Hr. Leo og meg; Vi inngikk en opsjonsavtale (Avtale om mulig fremtidig kjøp) og bar matchende ringer, men vi var aldri forlovet (Hadde og har kun hverandres navn gravert i ringene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2003 #13 Del Skrevet 5. juli 2003 Hvorfor har dere behov for det? Overbevise omgivelsene om følelsene deres, eller trenger dere selv å overbevises????? :-? Ok, hvorfor ikke gi det samme smykket til hverandre, som dere alltid går med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå